شناسهٔ خبر: 67767024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صید میگو در استان بوشهر از ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود

مدیرکل شیلات استان بوشهر از آغاز صید میگو در آب‌های خلیج‌فارس محدوده استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه تنظیمی صید میگو برای قایق‌ها از ۱۳ و لنج‌های صیادی از ۱۴ مرداد آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر عقیل امینی عصر امروز در جلسه مدیریت صید شیلات استان بوشهر از اجرا طرح دریابست در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بر اساس گزارش و پیشنهاد گشت تحقیقاتی پژوهشکده میگو کشور ، از 6 تا 12 مرداد ماه طرح دریابست در سواحل خلیج فارس استان بوشهر اجرا خواهد شد.

وی در رابطه با زمان آزادسازی صید میگو در استان گفت: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت صید استان زمان آزادسازی برای صید میگو، از 13 مرداد برای قایق‌ها و 14 مرداد برای لنج‌های صیادی تعیین شده است.

وی تعداد شناورهای صیادی استان بوشهر برشمرد و با اشاره به مشارکت شناور قایق و لنج در صید میگو خاطر نشان کرد: 799 قایق و 491 فروند لنج صیادی می‌توانند با دریافت مجوز در صید میگو مشارکت کنند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر سفر صید میگو برای قایق‌ها را 24 ساعت دانست و گفت: مدت سفر قایق صیادی در صید میگو 24 ساعت تعیین شده و هر روز باید مجوز خود را تمدید کنند.

امینی، مدت سفر لنج‌های صیادی در صید میگو را 4 تا 5 روز دانست و بیان کرد: استان بوشهر دارای 32 بندر صیادی است که در 25 بندر آن به‌عنوان مرکز تخلیه صید، مجوز صید میگو صادر می‌شود.

انتهای پیام/190

 

نظر شما