شناسهٔ خبر: 67765516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همه چیز برای آماده‌سازی مهیا شده است؛

میرزازاد: باید از ابتدا پرقدرت شروع کنیم

سنگربان تیم فوتبال سپاهان گفتگویی درباره آخرین شرایط این تیم در کمپ ارزروم ترکیه داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش‌سه، نیما میرزازاد در حاشیه اردوی پیش از فصل تیم سپاهان در ترکیه با اشاره درباره آخرین شرایط تیم گفت: تیم ما از چند روز پیش تمرینات خود را شروع کرده و در حال حاضر در اردوی ترکیه به سر می‌برد. خوشبختانه شرایط اردو خوب و مناسب است و کمپ خیلی خوبی داریم که در آن تمرینات را پشت سر می‌گذاریم. 

او ادامه داد: خوشبختانه در کنار کمپ ما در ارزروم، تیم‌های بزرگ ترکیه و سایر کشورها تمرین می‌کنند و در روزهای گذشته تمرینات خود را خیلی خوب شروع کردیم و قرار است طی روزهای آینده چند بازی دوستانه نیز برگزار کنیم. تیم‌هایی مانند هاتای اسپور، آنالیو اسپور و استانبول اسپور در این کمپ حضور دارند و این موضوع اتفاق بسیار مثبتی است. 

سنگربان سپاهان ادامه می‌دهد: محل کمپ سپاهان آب و هوای بسیار مناسبی دارد؛ اکسیژن بالایی دارد و چمن خوب دارد تا تیم‌ها اردو بزنند، تمرین کنند و خود را به آمادگی مناسب برسانند و ما در این کمپ چهار بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

2056475

نیما میرزازاد با اشاره به شرایط بازی‌های تدارکاتی سپاهان ادامه داد: امیدوارم از همین ابتدای بازی‌ها، بسیار پرقدرت شروع کنیم و بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند و خیلی به آینده امیدوار باشیم. گام اول را محکم بر می‌داریم تا پرقدرت به بازی با شباب الاهلی برسیم.

سنگربان سپاهان درباره دیدارهای تدارکاتی و کیفیت این بازی‌ها هم صحبت کرد: بدون شک کادر فنی در تلاش است که در این بازی‌ها به دستاورد مورد نیاز خود برسد و امیدوارم گام اول را مقابل الاهلی محکم برداریم.

میرزازاد پیرامون تمدید قراردادش با سپاهان نیز اینطور واکنش نشان داد: من با محمد کریمی شمالی هستم و چهارمین سال حضورم در سپاهان است. به نظرم اصفهان شهر دوم ما است و خوشحالیم که عضوی از خانواده سپاهان هستم.

نظر شما