شناسهٔ خبر: 67764103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آزمون ورودی مدارس علمیه خواهران اصفهان برگزار شد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: آزمون ورودی سطح دو ،سه و چهار حوزه های علمیه خواهران اصفهان همزمان با سراسر کشور امروز یکشنبه ۳۱ تیرماه در اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، راضیه شکرانی، معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان از برگزاری آزمون ورودی سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکترا) حوزه علمیه خواهران اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این آزمون در مقاطع تکمیلی (سطح سه و سطح چهار ) صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان برگزار شد.

شکرانی افزود: در مقطع عمومی (کارشناسی) با حداکثر سن ۴۰ سال، از ۶۸۴نفر متقاضی ۱۲۴ نفر معاف از آزمون و ۵۶۰ دارای شرایط شرکت در آزمون هستند.

وی ادامه داد: از ۳۷۵ نفر متقاضی سطح سه در ۱۲ رشته فقه و اصول، مدیریت آموزشی، کلام اسلامی، کلام با گرایش مهدویت، تاریخ و سیره اهل بیت(ع)، تفسیر و علوم قرآنی، مدرسی ادبیات عربی، اخلاق و تربیت اسلامی، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان، کلام با گرایش امامت، علوم و معارف حدیث شیعه، ۱۰۰ نفر معاف از آزمون و ۲۷۵ نفر در آزمون شرکت و به سؤالات تستی پاسخ خواهند داد.

شکرانی افزود: در سطح چهار نیز تعداد ۲۹ نفر در ۴ رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآن، فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و کلام اسلامی به رقابت علمی می‌پردازند.

معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان خاطر نشان کرد: پس از برگزاری آزمون، مجدد سامانه برای نام نویسی داوطلبان معاف از آزمون تا پایان مرداد فعال می شود.

وی یادآور شد: به محض اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان وارد مرحله مصاحبه می‌شوند و نتایج از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانیpaziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

نظر شما