شناسهٔ خبر: 67760945 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

هروقت رئال مادرید از من خسته شود کنار می‌روم/ نگران امباپه نباشید؛ او را در تیم جا می‌دهیم!

کارلو آنچلوتی در مصاحبه اخیرش در مورد زمان بازنشستگی، نظرش در مورد مربیگری تیم ملی و جایگاه امباپه در تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

کیلیان امباپه پس از انتقال رایگان به رئال مادرید در ابتدای ژوئن، به طور رسمی به عنوان بازیکن این باشگاه معرفی شده و بعد از تعطیلات برای حضور در تیم آماده می‌شود. آنچلوتی می‌داند که امباپه باید در مادرید به طور ثابت به میدان برود تا بخشی از خط حمله پرستاره‌اش باشد. انتظار می‌رود که موقعیت اصلی امباپه در سمت چپ مثلث جلویی در هفته‌های آینده توسط آنچلوتی تغییر کند و به جایگاه مرکزی منتقل شود.

بر اساس گزارش روزنامه اسپورت، آنچلوتی گفت: «این مسئولیت من است که جایی برای امباپه پیدا کنم. جایی برای او پیدا خواهیم کرد و او را در تیم می‌گنجانیم.»

با توجه به اینکه امباپه در بازی‌های پیش‌فصل لوس بلانکوس حضور ندارد، انتظار می‌رود اولین بازی خود را در سوپرکاپ یوفا مقابل آتالانتا در ۱۴ آگوست انجام دهد.

آنچلوتی همچنین در مورد مقصد بعدی‌اش صحبت کرد و آنطور که اسکای اسپورت گزارش داده، گفت: «نمی‌دانم چه زمانی به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهم داد. وقتی رئال مادرید از من خسته شود به این فکر کنم که چه کار کنم.»

پیشنهادی برای مربیگری تیم ملی برزیل مطرح شده بود، در حالی که ایتالیا نیز می‌تواند در آینده او را به خدمت بگیرد، اما به نظر می‌رسد کارلتو تمایلی به حضور در تیم‌های ملی ندارد. «کار در تیم ملی را دوست ندارم و کار هرروزه در باشگاه را ترجیح می‌دهم.»

کارلتو فصل گذشته قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد و خود را به عنوان موفق‌ترین مربی تاریخ تورنمنت‌های اروپایی معرفی کرد. با این حال، ناکامی‌هایی نیز وجود داشت که مهمترین آنها دوران کوتاه مدت او در یوونتوس، ناپولی و اورتون بود. آنچلوتی تاکید کرد: «آنها شکست نبودند، بلکه تجربه بودند.»

آنچلوتی همچنین در مورد یورو ۲۰۲۴ اذعان داشت: «اسپانیا مستحق کسب جام بود، آنها استعدادهای بیشتری داشتند. جام ملت‌های اروپا هیجان زیادی نداشت زیرا بازیکنانی که بالاترین کیفیت را داشتند خسته بودند. بلینگام غافلگیرکننده بود، اما او از نظر ژنتیکی قهرمان است. تمرین می‌تواند باعث بهبود شود، اما برای اینکه واقعاً قهرمان شوید به ژنتیک نیاز دارید.»

بیشتر بخوانید: مراسم معارفه کیلیان امباپه به‌عنوان ستاره جدید رئال‌مادرید/ از حضور زیدان تا اشک‌های مادر؛ آغاز دوران تاریخی KM9 +تصاویر

نظر شما