شناسهٔ خبر: 67759045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تعریف و تمجید اسطوره منچستریونایتد از اعجوبه بارسلونا؛ دوستش دارم!

اریک کانتونا به تحسین لامین یامال پرداخت و به او ابراز علاقه کرد.

صاحب‌خبر -

لامین یامال ستاره بارسلونا می‌تواند در سال‌های آینده نسلی از فوتبال را تعریف کند. این بازیکن ۱۷ ساله خود را در تیم اول بارسلونا به همه ثابت کرد و در قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ نقشی پررنگ ایفا کرد. با وجود نگرانی‌های زیاد از اعمال فشار بیش از حد بر شانه‌های جوانش، به وضوح بر همه مشخص است که او به یک سوپراستار تبدیل خواهد شد. اسطوره‌های فوتبال برای تحسین این ستاره شگفت‌انگیز صف‌آرایی کرده‌اند و اریک کانتونا، مهاجم سابق منچستریونایتد، نیز به جمع تحسین‌کنندگان این اعجوبه پیوسته است.

کانتونا به نقل از اتلتیک گفت: «داشتن چنین بازیکنی خوب است زیرا هرگز نمی‌دانید او قرار است چه کاری انجام دهد؛ هر بار همه را غافلگیر می‌کند. او دید عالی و تکنیک عالی دارد و تصمیمات درستی می‌گیرد. من دوستش دارم. توپ یک دوست است و رابطه او با توپ بسیار عالی است. توپ دشمن نیست. خیلی از بازیکنان احساس می‌کنند که توپ دشمن است.»

لامین یامال پس از بازی در یورو ۲۰۲۴ به تعطیلات تابستانی طولانی مدت رفته و انتظار می‌رود که در تور پیش‌فصل بارسلونا در ایالات متحده حضور نداشته باشد. اما به موقع برای شروع لالیگا و بازی مقابل والنسیا به تیم برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: لامین یامال برای تعطیلات به کجا رفت؟ +تصاویر

نظر شما