شناسهٔ خبر: 67758075 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مدیر بندر ایلات خبرداد:

حملات یمنی‌ها 50 میلیون شیکل خسارت بر جای گذاشت

گسترش دایره اهداف نیروهای مسلح یمن در عمق مناطق اشغالی در حمایت از مردم فلسطین، افزایش خسارت‌های اقتصادی رژیم اشغالگر صهیونیستی را به همراه داشته است.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، مدیرکل بندر ایلات، از افزایش خسارت‌های ناشی از تعطیلی این بندر به دنبال حملات نیروهای مسلح یمن به 50 میلیون شیکل خبرداد.

وی همچنین اعلام کر که اداره کاریابی در این هفته به دنبال اخراج تعدادی از کارگران این بندر است.

رسانه‌های اسرائیلی صبح امروز یکشنبه گزارش دادند که آژیرهای هشدار در بندر ایلات و اطراف آن به صدا در آمد و یک موشک زمین به زمین توسط پدافند "حتس" در منطقه "گروویت" واقع در شمال ایلات رهگیری شد.

این رسانه‌ها مدعی شدند که احتمالا هدف این موشکی نقطه‌ای دورتر از ایلات بوده است.

همچنین نیروهای مسلح یمن، امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای از انجام یک عملیات موشکی در منطقه "ام الرشراش" واقع در جنوب فسطین اشغالی خبرداد.

در این بیانیه آمده است که نیروهای دریایی، پهپادی و موشکی در نیروهای مسلح یمن در عملیات مشترکی کشتی آمریکایی (Pumba) را در دریای سرخ هدف قرار دادند که این کشته به لطف خداوند مورد اصابت قرار گرفت.

نیروی مسلح یمن بر حق کامل در دفاع از کشور خود در برابر حملات آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی تاکیدکرده و اعلام کرد که این حملات هرگز یمن را از موضع ثابت خود در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین منصرف نخواهد کرد.

نیروی مسلح یمن همچنین تاکیدکرد که پاسخ ما در برابر حمله اسرائیل به یمن در راه است و هیچ تردیدی در آن نیست و به اذن خداوند بزرگ و سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما