شناسهٔ خبر: 67757609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس انجمن تخصصی صنایع همگن سنگ قم:

نبود تشکل قوی از معضلات صنعت سنگ در استان قم است

قم- رییس انجمن تخصصی صنایع همگن سنگ قم گفت: در زمینه صنعت سنگ در قم معضلات و مشکلات زیادی داریم که بخش عمده آن به علت نبود تشکل قوی و اتحاد و همدلی بین فعالان این حوزه است.

صاحب‌خبر -

پویا امین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اهداف زیادی برای انجمن تخصصی صنایع همگن سنگ قم احصا شده و ما تلاش کردیم که در وسط میدان خدمت، هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن سنگ قم افزود: مهم‌ترین موضوع در صنعت سنگ نبود تشکل قوی و اتحاد و همدلی بین فعالان این عرصه است و متأسفانه در قیاس با برخی استان‌های دیگر که در زمینه سنگ فعال هستند، استان قم فاقد آن همدلی لازم می‌باشد.

امین توکلی چالش‌ها و مشکلات دیگر صنعت سنگ را عدم همکاری بخش‌های دولتی در زمینه مباحث کارگری، موضوع انرژی، افزایش روزبه روز کرایه حمل سنگ از معدن تا کارخانه برشمرد و گفت: کمترین مساعدتی از سوی دولت در زمینه‌های فوق، موجب پیشبرد سریع‌تر کارها می‌شود.

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن سنگ قم با تاکید بر ضرورت استفاده از مشاوران قوی در بخش‌های دولتی تأثیرگذار و مرتبط با صنعت سنگ، عنوان کرد: دولت باید حرف ما را بشنود و اگر تنها ۲۰ درصد همکاری داشته باشد و پیشنهادات ما را بپذیرد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نظر شما