شناسهٔ خبر: 67757154 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشف ۴ میلیون نخ سیگار قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ میلیون نخ سیگار و ۳۳ هزار بسته تنباکوی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف دخانیات قاچاق از انباری در محدوده خیابان فدائیان اسلام شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده که کالای خارجی را توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌کنند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع سیگار و تنباکوی خارجی در محل دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی  مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کالاها شامل تعداد 4 میلیون و 480 نخ انواع سیگار و 33 هزار و 240 بسته 50 گرمی تنباکو  بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 15 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما