شناسهٔ خبر: 67754929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جایگزین بیرانوند در لیست کاپیتانی پرسپولیس

علی علیپور سومین بازیکن باسابقه تیم پرسپولیس محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور مهاجم 28 ساله و جدید‌الورود تیم پرسپولیس در حالی پای به تمرین این تیم گذاشت که پشتوانه شش ساله حضور در جمع سرخپوشان را با خود یدک می‌کشد و حالا برای تکرار آقای لیگ هفدهم به این تیم بازگشته است.

نکته جالب در مورد علی علیپور این است که او با وجود سن و سال پایین، بیش از دویست بار پیراهن پرسپولیس را در میادین رسمی پوشیده است و در صورت ادامه حضور در جمع سرخپوشان فرصت لمس رکورد 300 بازی را هم خواهد داشت.

2056200

در تیم پرسپولیس بیشترین تعداد بازی متعلق به امید عالیشاه است که 263 بازی انجام داده و صدرنشین محسوب می‌شود. عالیشاه در صورتی که این فصل در تمام بازی‌های پرسپولیس به میدان برود، به اولین بازیکنی تبدیل می‌شود که بعد از علی پروین به رکورد 300 بازی می‌رسد.

2029853

بعد از او، وحید امیری کاپیتان دوم سرخپوشان است. امیری 229 بازی انجام داده و در بین ده مرد باسابقه تاریخ باشگاه نیز حضور دارد و احتمالا به‌زودی رکورد کریم باقری را خواهد شکست.

1996190

علی علیپور در جایگاه سوم حضور دارد و احتمالا بعد از خداحافظی وحید امیری، جای او را هم در جدول خواهد گرفت. نفر چهارم با فاصله بسیار زیاد، مهدی عبدی است که 110 بار برای پرسپولیس بازی کرده و در جایگاه پنجم فرشاد احمدزاده با 109 حضور دیده می‌شود.

فرشاد که لیگ دوازدهم اولین بازی خود را در پرسپولیس انجام داد، پس از آن دو فصل برای سربازی در تراکتور حضور داشت و در ادامه به تیم برانکو ملحق شد. او لیگ پانزدهم، شانزدهم و هفدهم جزء ستون‌های پرسپولیس بود و سپس به لیگ لهستان رفت. بازگشت فرشاد در لیگ نوزدهم موفقیت‌آمیز نبود اما او حالا امیدوار است در چهارمین دوره بازی برای قرمزها درخششی بهتر از گذشته داشته باشد.

2055564

حسین کنعانی 106 بار و سروش رفیعی 105 بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند تا این تیم 7 بازیکن با تعداد بازی سه رقمی در اسکواد خود داشته باشد.

2031153

جالب اینکه میلاد سرلک 125 بازی در پرسپولیس انجام داده و در صورت پایان خدمت، در جدول تعداد بازی، بالاتر از عبدی و احمدزاده خواهد بود.

1981297

فصل گذشته علیرضا بیرانوند با 199 بازی و به عنوان باسابقه‌ترین دروازه‌بان سرخپوشان، نقش کاپیتان سومی را ایفا می‌کرد.

نظر شما