شناسهٔ خبر: 67754817 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

ارتش یمن:

برای جنگ طولانی با اسرائیل آماده می‌شویم

نیروهای مسلح یمن با اشاره به اینکه به حمله رژیم صهیونیستی، قطعا پاسخ خواهند داد، تأکید کردند که در حمله به هدفهای مهم دشمن اسرائیلی، تردید نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار،‌نیروهای مسلح یمن شامگاه شنبه درباره حملات رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای منتشر، و تأکید کردند که این رژیم، در الحدیده، به اهداف غیرنظامی مانند نیروگاه برق و مخازن نفت حمله کرده است.

پایگاه خبری آمریکایی آکسیوس ساعتی پیش اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه یمن انجام داده‌اند.

این پایگاه خبری به نقل از یک مقام آمریکایی اضافه کرد: حمله جنگنده‌های اسرائیل به یمن در پاسخ به حمله پهپادی حوثی‌ها به تل‌آویو بوده است».المیادین هم گزارش داد که اسرائیل با استفاده از اف-۳۵ این حملات را انجام داده و طی آن، مخازن سوخت در بندر الحدیده هدف قرار داده شده‌اند.

در بیانیه یمن، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح یمن، به این حمله، قطعا پاسخ خواهند داد، آمده است: «نیروهای یمنی، در حمله به هدفهای مهم دشمن اسرائیلی، تردید نخواهند کرد».

نیروهای مسلح یمن، با اشاره به اینکه منطقه اشغالی «یافا»، یک منطقه ناامن خواهد بود، تأکید کردند: نیروهای مسلح و ملت یمن با رهنمودهای رهبری خود، برای یک جنگ طولانی با این دشمن آماده می‌شوند تا اینکه تجاوز [به غزه] متوقف و محاصره [غزه] هم شکسته شود».

یمنیها با تأکید بر اینکه مسلمانان باید ضمن رد حملات اسرائیل، به مسئله فلسطین کمک کنند، در پایان خاطر نشان کرد: «ملت بزرگ یمن، از این مشکل نیز مانند مشکلات سالهای گذشته، عبور خواهد کرد».

نظر شما