شناسهٔ خبر: 67754595 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اجراي طرح سپاس با محوريت نيروهاي جهادي و معتمد ايثارگران امکان پذير است

صاحب‌خبر -
اجراي طرح سپاس با محوريت نيروهاي جهادي و معتمد ايثارگران امکان پذير است
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هم اندیشی با مجموعه ایثارگران سپاه امام حسن مجتبی(ع)، با بیان اینکه بنیاد به تنهایی قادر نخواهد بود به دیدار 20هزار ایثارگر استان البرز مشرف شود، گفت: محور کار باید نیروهایی جهادی باشند که عاشق خدمت رسانی به ایثارگران هستند و معتمد ایثارگران باشند.

به گزارش «ایثار»، امیرحسین دانش کهن در نشست هم اندیشی با مجموعه ایثارگران سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز که با حضور بهزاد حق بیگی معاون تعاون و امور اجتماعی و سرکار خانم محمدی منش رئیس اداره مددکاری و مشاوره اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با هدف اجرای طرح سپاس برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های انقلاب اسلامی هستند که متاسفانه روز به روز از تعداد آنها کاسته می‌شود و با لبیک به دعوت حق از بین ما پر می‌کشند و آسمانی می‌شوند، لذا زمان زیادی برای خدمتگزاری به این عزیزان نداریم.
وی افزود: اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله اقداماتی موثری است که سبب خواهد شد تا ضمن تکریم این عزیزان مشکلات آنان شناسایی و برطرف شود، لذا باید اهتمام جدی نسبت به اجرای این طرح داشته باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با بیان اینکه بنیاد به تنهایی قادر نخواهد بود به دیدار 20 هزار ایثارگر استان البرز مشرف شود، گفت: محور کار باید نیروهایی جهادی باشند که عاشق خدمت رسانی به ایثارگران هستند و معتمد ایثارگران باشند.
دانش کهن افزود: ارتباط با ایثارگران باید مستمر باشد، باید در این دیدارها مشکلات ایثارگران را شناسایی، منعکس و با ارتباطات خود مشکلات را برطرف کنند تا این عزیزان در زندگی خود شرایط راحتی داشته باشند و کیفیت زندگی آنان افزایش پیدا کند، بنیاد هم یکسری وظایف قانونی دارد که تلاش میکنیم تا خدماتی شایسته به ایثارگران ارائه کنیم.
وی افزود: این یک تکلیف اداری برای شما نسیت اما وظیفه انسانی و شرعی است و یک الگو برای اجرا در کشور است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خاتمه گفت: مساجد و پایگاه های بسیج از ابتدای انقلاب تا به امروز نقش خود را به نحو شایسته ایفا کرده اند و همیشه پای کار انقلاب بوده و هستند و مطمئنا در این طرح هم موفق و جهادی عمل خواهند کرد.
انتهای پیام/

نظر شما