شناسهٔ خبر: 67754381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا ملااحمد شیخی در گفت وگو با تقریب:

غربی‌ها در ظاهر به دنبال صلح در خاورمیانه هستند ولی در عمل رژیم منحوس اسرائیل را تسلیح می‌کنند

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: غربی‌ها و به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در ظاهر به دنبال صلح در خاورمیانه هستند ولی در عمل و در باطن رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل را تجهیز و تسلیح می‌کند و جدیدترین جنگ افزارهای خود را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند به امید اینکه ملت فلسطین در مقابل رژیم اسرائیل تسلیم شود.

صاحب‌خبر -
ماموستا ملااحمد شیخی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب در سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم عنوان کرد: امروز مردم فلسطین و غزه زیر شدیدترین تجاوزات رژیم صهیونیستی قرار دارند و نزدیک به ۱۰ ماه از تجاوزات صهیونیست‌ها علیه غزه می‌گذرد.
 
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: با وجود اینکه صهیونیست‌ها روز به روز بر قساوت و جنایات خویش می‌افزایند باز هم می‌بینیم که جهان و به ویژه کشورهای اسلامی هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند که این مایه شرمساری برای انسانیت است.
 
وی با تأکید بر اینکه اسرائیل دشمن تاریخی و قسم خورده مسلمین است، ادامه داد: اگر مطالعه‌ای دقیق در تاریخ داشته باشیم این دشمنی و عداوت دیرینه آل یهود با مسلمین را در دوره های تاریخی می بینیم تا جایی که در همان اوایل اسلام یهودیان علیه رسول خدا (ص) و مسلمین توطئه‌های سخت و نرم بسیاری طرح ریزی کردند و امروز نیز همچنان این توطئه‌ها ادامه دارند و این نشان از کینه توزی آنان علیه جهان اسلام دارد.
 
ماموستا شیخی در ادامه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز نشان داده است که هیچ پایبندی به مبانی انسانی ندارد و تنها با زور تنها زور را می‌فهمد بنابراین نباید کشورهای اسلامی در مقابل این رژیم جعلی و نامشروع این گونه از موضع استیصال، خود را نشان دهند.
 
این عالم اهل سنت با تأکید بر اینکه غربی‌ها و اروپایی‌ها در ظاهر مخالف وضعیت کنونی هستند، عنوان کرد: غربی‌ها و به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در ظاهر به دنبال صلح در خاورمیانه هستند ولی در عمل و در باطن رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل را تجهیز و تسلیح می‌کند و جدیدترین جنگ افزارهای خود را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند به امید اینکه ملت فلسطین در مقابل رژیم اسرائیل تسلیم شود.
 
ماموستا شیخی در پایان سخنان خود یادآور شد: با وجود این همه حمایت از رژیم منحوس اسرائیل امروز صهیونیست‌ها در یک گرداب و یک مرداب بزرگ گرفتار شده اند.
 
انتهای پیام/

نظر شما