شناسهٔ خبر: 67754115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربیگری اکبر اوتی در سن ۷۳سالگی؛

بنویسید از فوتبال چه می‌خواهی میثاقیان!

سرمربی ۷۳ساله سپیدرود رشت با سن و سال خود در کسوت مربیگری رکوردشکنی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، اکبر میثاقیان امروز در سن ۷۳سالگی قرارداد سرمربیگری خود را با همان انگیزه همیشگی در رشت و تیم پرطرفدار سپیدرود امضا کرد تا رسما مسن‌ترین سرمربی حال حاضر فوتبال در لیگ‌های داخلی ایران باشد.

اکبر میثاقیان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه گفت: بارها گفته‌ام که من فقط به عشق حضور در فوتبال و خوشحال کردن دل مردم فوتبال دوست زنده‌‌ام و تا زمانی که زنده باشم دوست دارم کار مربیگری کنم. فکر نمی‌کنم حتی در دنیا هم کسی به سن و سال من مربیگری کند.

او با روحیه‌ای شاداب و مثال‌زدنی تاکید کرد: نمی‌دانم امروز رسانه‌ها در مورد من چه می‌گویند اما دوست دارم تیتر بزنند از فوتبال چه می‌خواهی میثاقیان؟ و من پاسخ بدهم دلیل زندگی و زنده بودنم.

سرمربی سپیدرود رشت تاکید کرد: در فوتبال، سن برای من یک عدد است والا به عشق همین فوتبال صبح با سواری از نوشهر به رشت رفته‌ام و الان تازه به نوشهر برگشته‌ام تا لباس کارم را بردارم و مجددا به رشت برگردم تا کارم را شروع کنم. انگیزه من مثل یک جوانی است که تازه می‌خواهد مربیگری را شروع کند.

اکبر میثاقیان تاکید کرد: کار سختی در رشت دارم اما اینقدر عاشق تیم‌های ریشه‌دار هستم که ایمان دارم با سپیدرود و هوادارانش، دست به کار بزرگی خواهیم زد‌. به این اتفاق اطمینان دارم و دست کمک‌، همدلی و حمایت به سمت مردم عزیز و بامعرفت رشت دراز می‌کنم.

نظر شما