شناسهٔ خبر: 6775341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران‌ورزشی | لینک خبر

مصاحبه

صاحب‌خبر -

امیدوارم فخرالدینی و حیدری زودتر برگردند
خرسندنیا: در پست خودم می‌توانم بیشتر کمک کنم


بازی در پست مدافع - هافبک راست، حالا محمدرضا خرسندنیا را به آچار فرانسه استقلال تبدیل کرده است. بازیکنی که در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر توانست نمایش خوبی در پست غیرتخصصی خود داشته باشد تا جای خالی میلاد فخرالدینی کمتر احساس شود. او با اشاره به تغییرات زیادی که استقلال در این بازی داشته، درباره برد 2 - یک مقابل سیاه‌جامگان اینطور توضیح می‌دهد: «در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم و حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده بازی شویم. مهم این بود که بتوانیم در نخستین بازی لیگ به برتری برسیم، چرا که تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدید به تیم اضافه شدند. در مجموع گرفتن این سه امتیاز برای استقلال مهم بود و کمی از استرس بازیکنان کم خواهد شد.»
او بازی در پست غیرتخصصی را چطور دیده است؟ خرسندنیا در پاسخ به این سوال می‌گوید: «در وهله اول امیدوارم خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی هر چه زودتر به شرایط بازی کردن برسند. کادر فنی از من خواسته بود که به عنوان مدافع - هافبک راست بازی کنم و من هم همه تلاشم را انجام دادم که بتوانم در این پست به تیم کمک کنم.»
خرسندنیا تأکید دارد که بازخوردهای مثبتی درباره بازی‌اش در این پست دریافت کرده: « بازخوردها خوب بود. همانطور که گفتم دوست دارم حیدری و فخرالدینی هر چه زودتر به شرایط بازی برسند تا من هم بتوانم به پست خودم بازگردم و بیشتر به تیم کمک کنم.» او آرام و بی‌حاشیه بودنش را مانعی در راه گرفتن حقش نمی‌داند: «آرام بودنم دلیلی بر این نیست که حقم را نگیرم. ضمن اینکه حق گرفتنی است و نباید منتظر ماند که حقت را بدهند. بازیکن زمانی با کیفیت خواهد بود که بتواند تمرینات قابل قبولی داشته باشد و حقش را از سرمربی بگیرد. آنقدر خوب تمرین می‌کنم که بتوانم نظر سرمربی را جلب کنم.»

اگر باشم به سمت قلعه‌نویی می‌روم
کریمی: بازی با ملوان، بازی آشتی با هواداران است

دیر پیوستن یعقوب کریمی به استقلال و هماهنگ نبودن او با تیم باعث شده که این بازیکن همچنان به طور جداگانه تمرین کند و احتمالاً مقابل ملوان هم در ترکیب اصلی مظلومی جایی نداشته باشد.
او که این روزها در تلاش است تا زودتر به تمرینات باز گردد، درباره وضعیت خود می‌گوید: «این روزها علاوه بر حضور در تمرینات استقلال به صورت جداگانه نیز تمرین می‌کنم. تلاش می‌کنم هرچه زودتر به ترکیب استقلال اضافه شوم. البته بعید می‌دانم به بازی مقابل
ملوان برسم.»
او به بازی مقابل سیاه‌جامگان اشاره می‌کند و در این رابطه توضیح می‌دهد: «پیروزی خوبی را مقابل این تیم مشهدی کسب کردیم. همین که توانستیم در اولین بازی خارج از خانه به برد برسیم نکته بسیار مهمی است.»
دیدار استقلال مقابل ملوان در هفته دوم رقابت‌های لیگ، از دید هرکسی به گونه‌ای تعبیر می‌شود اما کریمی ویژگی اصلی این بازی را آشتی هواداران با استقلال می‌داند: «نکته اصلی بازی با ملوان آشتی هواداران با استقلال است. آنها باید برای بازی خانگی مان به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند. سه امتیاز‌های بازی‌های اول خیلی مهم است چون می‌تواند در ادامه راه به ما
کمک کند.»
مدافع استقلال حضور قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان را باعث افزایش جذابیت بازی می‌داند: «حضور آقای قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان بر جذابیت این بازی می‌افزاید. امیرخان مربی بزرگی است. ان‌شاء‌ا... که این بازی همراه با برد استقلال باشد.» او همچنین تأکید می‌کند که در صورت بازی کردن قطعاً پیش از شروع مسابقه به سمت قلعه‌نویی خواهد رفت: «صددرصد اگر در این بازی حاضر باشم، به سمت نیمکت ملوان رفته و از کادر فنی این تیم رخصت خواهم گرفت.»

نظر شما