شناسهٔ خبر: 67750065 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

پانتومیم عبدالکریم حسن دور از پرسپولیس (عکس)

مدافع قطری پرسپولیس تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد و می‌خواهد در باشگاه‌های کشورش به فوتبال خود ادامه بدهد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن پس از نیم‌فصل حضور موثر در پرسپولیس که قهرمانی لیگ برتر را نیز همراه با سرخ پوشان به دست آورد، تصمیم دارد راهی یکی از باشگاه‌های الوکره یا العربی شود و گفته شده هر دو تیم نیز به طور جدی مراحل جذب این بازیکن را پیش می‌برند ولی فعلا انتقال به نتیجه نهایی نرسیده است.

این مدافع چپ در شرایطی حاضر به شرکت در تمرینات پرسپولیس نشده که امروز ویدیوی کوتاه و مفهومی از خود منتشر کرد و به نوعی اجرای پانتومیم داشت تا باشگاه بعدی‌اش را مشخص کند.

در حالی که صحبت از انتقال عبدالکریم حسن به الوکره جدی‌تر از هر باشگاه دیگری است، اما این مدافع قطری با چرخاندن القحفیه (کلاه قطری)، نماد ورزشگاه الثمامه که مسابقات خانگی العربی در آن برگزار می‌شود را به نمایش گذاشته و مخاطبان خود را گمراه کرده است.

صفحه توئیتری بوحمد عنوان کرده «با اینکه عبدالکریم حسن با باشگاه الوکره قرارداد امضاء کرده، اما دستش را در القحفیه و نماد ورزشگاه العربی نشان می‌دهد؛ گویی نمی‌خواهد به الوکره برود و امیدوار به انتقال به العربی است.»

با این وجود، بیشتر صفحات مجازی و رسمی قطری امروز خبر از نهایی شدن انتقال عبدالکریم حسن به الوکره را دادند، اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما