شناسهٔ خبر: 67749536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پرونده کوشکی؛ از بحث و جدل تا معمای بزرگ خرید تازه استقلال/ اعتماد دوباره ستاره جوان به نکونام!

امروز علیرضا کوشکی خرید جدید استقلال، سوژه هواداران و کارشناسان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، رونمایی از علیرضا کوشکی باعث بروز بحث‌های زیادی در فضای فوتبال ایران شد. خبر و عکس انتخاب جدید جواد نکونام قبل از اعلام رسمی باشگاه به فضای مجازی رسید و در همین قدم اول مدیریت این باشگاه بزرگ را زیر سوال برد! اما بعد از قطعی شدن خرید علیرضا کوشکی این تضاد بین آراء طرفداران و کارشناسان شکل گرفت که علیرضا کوشکی چقدر به درد تیم بزرگ استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان خواهد خورد؟

کوشکی در همان قدم اول مشکل قدیمی طرفداری از تیم بزرگ، آن هم از بچگی را حل کرد و عکس‌هایی از کودکیش منتشر کرد که ثابت می‌کند از بچگی طرفدار استقلال بوده اما آیا همین علاقه قلبی برای موفقیت در تیم بزرگ کافیست؟ کم نبودند طرفدارانی که در این یکی دو روز او را در حد و اندازه‌های تیم بزرگ استقلال نمی‌دانستند. آمار این وینگر فصل قبل گل گهر نیز اصلاً در قد و قواره باشگاه استقلال نبوده و نیست، اما از آن طرف هستند کارشناسانی که به لحاظ فنی او را فوتبالیست قابلی می‌دانند.

حالا بحث تا روزها بر سر این خرید تازه نکونام داغ خواهد بود. حتی دیروز صبح در این موضوع اتفاق جدیدی هم افتاد و آن اینکه نکونام قصد دارد از این بازیکن در دفاع راست و پشت سر رامین رضاییان استفاده کند. یعنی مسیر برعکس که سابق بر این مدافعان به جلو می‌رفتند و همین حالا رامین رضاییان که یک مدافع راست است، قرار است جلوتر بازی کند و یک وینگر بیاید و مدافع شود! ولی شاید بد نباشد بدانید تمام این اتفاقات نکته اصلی در این انتقال نیست. مهمترین موضوع این است که علیرضا کوشکی برای دومین بار به جواد نکونام اعتماد کرده و این یک ریسک بزرگ است، چرا که دفعه قبل او نتیجه خوبی از این اعتماد نگرفت!

علیرضا کوشکی به شهادت همه فوتبال دوستان در زمان حضور در باشگاه پیکان یک پدیده در فوتبال ما بود که با آمار درخشان و نمایش‌های دلپذیر خیلی زود چشم باشگاه‌های ریز و درشت فوتبال را گرفت. او با انتخاب جواد نکونام به فولاد رفت و بدشانسی آورد که با یک مصدومیت از لیست این تیم کنار گذاشته شد. پس از آن کوشکی با یک انتخاب دیگر خود را عقب انداخت، این بار گل گهر که باز هم نتوانست روزهای درخشان پیکان را برایش تداعی کند. حالا او مثل هر جوان دیگری با یک دنیا امید و انگیزه پیراهن تیم بزرگ را انتخاب کرده اما معلوم نیست که سرنوشت چه خوابی برایش رقم زده است.

در همین ارتباط: تحقق آرزوی کودکی بازیکنی که سرانجام استقلالی شد!

نظر شما