شناسهٔ خبر: 67749284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عاشق پرسپولیسم و می‌خواهم برای این تیم بازی کنم؛ جانم را هم می‌دهم!

یکی از هواداران متعصب پرسپولیس کیلومترها از استان خوزستان به تهران آمده و به باشگاه تیم محبوبش رفته تا از او تست بگیرند.

صاحب‌خبر -

یک هوادار پرسپولیس که از خوزستان به تهران آمده، از حوالی ۸ صبح تاکنون، با یک بنر مقابل باشگاه پرسپولیس ایستاده و از مدیران این باشگاه درخواست دارد که از او برای حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس، تست گرفته شود. نکته عجیب اینکه در گرمای طاقت‌فرسای تهران، این بازیکن آماتور خوزستانی، کماکان مقابل باشگاه ایستاده و منتظر است تا مدیران باشگاه به درخواست او پاسخ دهند. فوتبالی با این بازیکن – هوادار خوزستانی گفت و گو کرده و در حین گفت و گو، چند کارمند باشگاه که شاهد صحبت‌های این شخص بودند، به او قول دادند که مقدمات گرفتن تست از او را فراهم کنند هر چند که با توجه به سن و سال او( ۲۵ سال) بعید به نظر می‌رسد که این جوان خوزستانی، بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

این هوادار در این خصوص که چرا می‌خواهد در پرسپولیس بازی کند گفت: سلام من از خوزستان آمدم و می‌خواهم فوتبالیست شوم. در رده‌های پایه‌های استانی بازی کردم. متولد ۷۸ هستم و وضعیت مالی خوبی ندارم. به آقای درویش التماس می‌کنم اگر راهی هست اجازه بدهند با تیم تمرین کنم. خودم را نشان می‌دهم. وینگر چپ بازی می‌کنم و بازیکنان مورد علاقه‌ام امید عالیشاه و اورونوف هستند. از خارجی‌ها وحشتناک نیمار را دوست دارم و به سبک او بازی می‌کنم.

این هوادار در پاسخ به این سوال که چرا در تیم‌هایی مثل فولاد استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان بازی نمی‌کند؟ افزود: چون عاشق پرسپولیس هستم.

بیشتر بخوانید: پیام هوادار پرسپولیس به رامین رضاییان بعد از استقلالی شدن +ویدیو

نظر شما