شناسهٔ خبر: 67748995 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی

منابع از شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان اعلام کرد، بیش از ۴۰ موشک به سمت جولان اشغالی و منطقه اصبع الجلیل در شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

منابع از صدای انفجارهای شدید در شمال جولان و تا منطقه «طبریا» خبر دادند.

آژیرهای هشدار در شهرک‌های زرعیت، شومیرا و افن مناحم در الجلیل غربی نیز به صدا درآمد.

از سوی دیگر توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرک حولا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

پیش از این مقاومت لبنان اعلام کرد تجمع سربازان دشمن صهیونیستی را در اطراف پایگاه «المناره» با توپخانه هدف قرار داد.

مقاومت لبنان جمعه نیز ده‌ها حمله موشکی و پهپادی را به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده بود.

مرزهای لبنان و اراضی اشغالی فلسطین از زمان جنگ غزه شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است.

حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله لبنان علیه اراضی اشغالی موجب ترس و نگرانی صهیونیست‌ها و افزایش هشدارهای بین‌المللی نسبت به خطر وقوع درگیری گسترده شده است.

پیشتر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد، دفاع هوایی ارتش این رژیم توانایی مقابله صد درصدی با پهپادهای هجومی حزب‌الله لبنان را ندارد.

شلیک بیش از ۵۰ موشک و راکت به شمال فلسطین اشغالی

منابع رسانه‌ای امروز (شنبه) از حمله موشکی شدید حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که آژیرهای خطر در شمال فلسطین اشغالی و بلندی‌های اشغالی جولان به صدا درآمده است.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره اعلام کردند که ۵۵ موشک و راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی پرتاب شده است.

این رسانه‌ها همچنین از وقوع چند انفجار مهیب در شمال جولان اشغالی و وقوع آتش‌سوزی در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله به این منطقه خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعا»، «زرعیت» و «شومرا» در مرزهای شمالی به صدا درآمده است.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در جنوب لبنان شهرک «دونا» در شمال فلسطین اشغالی را برای نخستین بار با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان پیشتر در جریان سخنرانی به مناسبت روز عاشورا به صهیونیست‌ها هشدار داده بود که مقاومت کشورش شهرک‌های جدیدی را که تاکنون هدف قرار گرفته نشده‌اند وارد بانک اهداف خود خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

برچسب‌ها:

نظر شما