شناسهٔ خبر: 67748199 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حمله یمن به تل‌آویو پوچی ادعای برتری هوایی اسرائیل را ثابت کرد

صاحب‌خبر -
حمله یمن به تل‌آویو پوچی ادعای برتری هوایی اسرائیل را ثابت کرد
خبرگزاری آریا - یک رسانه صهیونیستی با اشاره به آسیب‌پذیری سیستم‌های پدافندی رژیم اشغالگر در مقابل عملیات پهپادی ارتش یمن، نوشت: این حمله نشان داد که ادعای برتری هوایی اسرائیل پوچ است.

روزنامه صهیونیستی «کالکالیست» در گزارشی، عملیات پهپادی یمن در تل آویو را نشانه ای از تغییر بازی دانست و افزود که این عملیات بازی را به هم زد و نشان داد که سرزمین های اشغالی دیگر امن نیست.
این رسانه صهیونیستی، عملیات یمن در عمق سرزمین های اشغالی را به معنای از بین رفتن توان بازدارندگی رژیم اشغالگر دانست و ادامه داد که این عملیات نشان داد که رژیم اسرائیل و ساکنان آن در مقابل حملات هوایی ناگهانی آسیب پذیر هستند.
کالکالیست به نقل از یک مقام ارشد ارتش اشغالگر اضافه کرد: برتری هوایی اسرائیل مطلق نیست و دیگر چنین ادعایی از هیچ‌کس قابل پذیرش نیست.
حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به عمق تل آویو همچنان صهیونیست‌ها و رسانه های رژیم صهیونیستی را به خود مشغول کرده است.
ارتش یمن بامداد جمعه 29 تیر ماه با پهپاد جدید و تهاجمی «یافا» به شهر اشغالی تل‌آویو حمله کرد که در نتیجه آن یک صهیونیست کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.
این پهپاد رادارگریز، پس از ورود به حریم هوایی تل‌آویو، یک ساختمان را در نزدیکی سفارت آمریکا در این منطقه هدف قرار داد.
رسانه‌های صهیونیستی ابعاد این پهپاد را بزرگ توصیف و اعلام کردند که از سمت دریا در ارتفاع پائین به تل‌آویو نزدیک شد و توانسته از همه لایه‌های سیستم‌های دفاعی عبور و به ساختمانی در تل‌آویو برخورد کند.
نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اشغالگر حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه دهند.
آمریکا و انگلیس طی چندین نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی، علیه مواضع نیروهای یمنی حمله کردند اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

نظر شما