شناسهٔ خبر: 67746326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مازندران:

تیم نساجی روند روبه رشدی داشته است/ وجود ۸ ورزشکار المپیکی

ساری - استاندار مازندران گفت: نساجی از تیم های خوب فوتبال کشور بوده و طی سال های اخیر روند روبه رشدی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری بعدازظهر شنبه در حاشیه جلسه با مسؤولان تیم نساجی با بیان اینکه نساجی از تیم‌های خوب فوتبال به شمار می‌رود و در فصل گذشته نیز خوب درخشیده است، گفت,: تیم نساجی مازندران طی سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات فراری تیم نساجی را پیگیری کردیم، گفت: همچنین با وزیر ورزش برای رفع مشکلات و حمایت از این تیم رایزنی شده است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه در حوزه ورزش ظرفیت بسیار بالایی دارد، گفت: عنوان نمونه شهر بابل طب تنیس روی میز کشور محسوب می‌شود و برنامه‌ای باید برای بررسی فراز و فرود تیم‌های ورزشی در استان تهیه شود.

استاندار مازندران تهیه برنامه با نگاه دیپلماسی و اقتصاد ورزش را در استان ضروری دانست و درباره تیم نساجی گفت: در حال حاضر مالک تیم نساجی با قوت به کار خود ادامه می‌دهد و اگر هم قرار باشد تیم واگذار و یا انتقال داده شود باید برنامه‌ریزی کامل صورت گیرد.

وی همچنین به نیازهای ورزشگاه وطنی اشاره و اضافه کرد و گفت: در دولت سیزدهم به این ورزشگاه توجه ویژه‌ای شده است.

نوری معرفی زمین دوم و تهیه زمین دوم برای تمرین را از جمله خواسته‌ها و مطالبات بیان کرد و گفت: مسئولان استان مکلف شدند که نسبت به تأمین آن اقدام کنند.

وی فرماندار قائمشهر را مسئول پیگیری مسائل مربوط به باشگاه نساجی معرفی کرد و گفت: قرار شد هر ۱۵ روز یکبار در دفتر من جلسه پیگیری مصوبات تشکیل شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه برای حمایت از ورزش در استان مصمم هستیم، ادامه داد: خوشبختانه در استان مازندران ۸ ورزشکار المپیکی وجود دارد و هر کدام افتخاری برای کشور محسوب می‌شوند.

وی ظرفیت مازندران را در حوزه ورزش قهرمانی بالا دانست.

نظر شما