شناسهٔ خبر: 67742404 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

جزئیاتی از دیدار پزشکیان با اعضای فراکسیون مستقلین

عضو هیات موسس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دوازدهم گفت: معرفی کابینه برعهده رییس جمهور است و درست است که ایشان عضو موسسین فراکسیون ما هستند اما پزشکیان از مردم رأی گرفتند و به عنوان رییس جمهور به مأموریت‌های خودشان خواهند پرداخت.

صاحب‌خبر -
جزئیاتی از دیدار پزشکیان با اعضای فراکسیون مستقلین
کد خبر: 667862
|
۱۴۰۳/۰۴/۳۰ ۱۲:۴۱:۲۵

غلامرضا نوری قزلجه عضو هیات موسس فراکسیون مستقلین مجلس، در پاسخ به این سوال که «آیا این فراکسیون در مسیر تشکیل کابینه و بعد از پیروزی با آقای پزشکیان دیداری داشته و آیا گزینه ای از سوی فراکسیون به وی معرفی شده است؟»، گفت: هیات موسس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دوازدهم دیداری با آقای دکتر پزشکیان داشته و ما از همین هفته مقدمات کار را برای مباحث کابینه و رأی اعتماد در فراکسیون مستقلین شروع خواهیم کرد. مجلس هم دارد آمادگی پیدا می کند که در چارچوب های قانونی همکاری لازم را با دولت در جهت تشکیل کابینه داشته باشد ان شاءالله.

به گزارش ایلنا، وی درخصوص معرفی گزینه به رییس جمهور منتخب ابراز داشت: معرفی کابینه برعهده رییس جمهور است و درست است که ایشان عضو موسسین فراکسیون ما هستند اما دکتر پزشکیان از مردم رأی گرفتند و به عنوان رییس جمهور به مأموریت‌های خودشان خواهند پرداخت و ما بنایی برای معرفی گزینه و مواردی از این دست نداریم.

نماینده بستان آباد مجلس خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان گفتمانی داشتند و موضوعاتی را مطرح کردند و مردم هم به آن گفتمان رأی دادند، طبیعتاً ایشان هم براساس آن گفتمان کابینه خود را شکل خواهند داد، ایشان گفتند که یک کابینه فراجناحی تشکیل می دهند و دولت ایشان یک کابینه فراگیر ملی خواهد بود که در آن از افراد مستعد و کاربلد تمامی جریان های سیاسی کشور استفاده خواهند کرد.

نوری قزلجه عنوان کرد: طبیعتا ایشان براساس این شعارها و گفتمان ها کابینه را معرفی می کنند و زمانی که معرفی براساس گفتمانی صورت گیرد که مردم به آن رأی دادند؛ از سوی مجلس هم که برخاسته از همین مردم است طبیعتا همکاری صورت خواهد گرفت و این تعامل سازنده میان دولت و مجلس در شکل گیری کابینه اتفاق خواهد افتاد و کمک موثری خواهد شد.

نظر شما