شناسهٔ خبر: 67741100 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

پوستر فصل چهارم سریال Superman & Lois منتشر شد

صاحب‌خبر -

به تازگی پوستری برای فصل چهارم سریال Superman & Lois منتشر شده که نوید پایان این مجموعه را می‌دهد.

جدیدترین پوستر منتشر شده برای فصل چهارم سریال «سوپرمن و لوئیس» محصول شبکه سی دابلیو نشان می‌دهد که این فصل قرار است آخرین فصل از این سریال برجسته و ابرقهرمانی باشد و داستان این شخصیت‌ها را نیز پس از چهار فصل داستان‌سرایی به پایان خواهد رساند.

این پوستر تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، شنل پاره و تکه تکه شده سوپرمن را نشان می‌دهد که در جو زمین شناور است. چیز دیگری نیز در این پوستر نشان داده نمی‌شود، البته تریلر فصل چهارم و پایانی سریال «سوپرمن و لوئیس» قرار است به زودی منتشر شود.

فصل چهارم سریال superman & lois فصل چهارم سریال Superman & Lois

پخش فصل چهارم و پایانی سریال «سوپرمن و لوئیس» قرار است از تاریخ ۱۷ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳) از شبکه سی دابلیو شروع شود و همانند سه فصل قبلی، در این فصل تازه نیز تایلر هوچلین بار دیگر نقش کلارک کنت یا سوپرمن را بازی خواهد کرد و در کنار وی نیز الیزابت تالوک ایفاگر نقش لوئیس لین خواهد بود.

از جمله دیگر بازیگرانی که در این سریال اقتباسی شبکه سی دابلیو از کاراکترهای کمیک‌های دی‌سی حضور دارند می‌توان به اریک والدز، اینده ناواریه، وول پارکس و آدام راینر اشاره کرد. این سریال جدای از دنیای Arrowverse شبکه سی دابلیو قرار دارد.

منبع: comingsoon

نظر شما