شناسهٔ خبر: 67739503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قبول‌شدگان آزمون آموزگاری به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند

مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قبول‌شدگان نهایی آزمون استخدامی امسال باید در اسرع وقت جهت سازماندهی و تعیین مدرسه و پایه تدریس خود به اداره آموزش و پرورش سهمیه خدمتی خود مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل محمدی با بیان اینکه در آزمون آموزگاری امسال در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی دوره ابتدایی اضافه خواهند شد گفت: قبول‌شدگان نهایی باید در اسرع وقت جهت سازماندهی و تعیین مدرسه و پایه تدریس خود به اداره آموزش و پرورش سهمیه خدمتی خود مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه سهمیه محل خدمت افراد کاملا مشخص است افزود: اگر قبول شدگان ابهامی دارند، به اداره کل محل خدمت خود مراجعه کنند.
مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دوره آموزشی مورد نیاز این افراد توسط دانشگاه فرهنگیان طراحی شده است ادامه داد: از واجدین شرایط تقاضا می‌شود در سامانه دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند.
محمدی با بیان اینکه دوره آموزشی حضوری بوده و به زودی آغاز می‌شود عنوان کرد: معاونت آموزش ابتدایی نیز یک دوره کوتاه مدت کاملا تخصصی برای این گروه طراحی کرده است که در شهریورماه اجرا خواهد شد، جزئیات این برنامه توسط معاونت آموزش ابتدایی استان‌ها به موقع اطلاع رسانی می‌شود.
وی درباره اعتراضات این آزمون نیز اظهار کرد: اداره کل ارزیابی عملکرد پیگیری این کار را برعهده دارد.

نظر شما