شناسهٔ خبر: 67739030 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تعلیق جمع آوری کمک های مالی برای کمپین بایدن... و کمک کنندگان عمده خواستار عقب نشینی او هستند

صاحب‌خبر -
تعلیق جمع آوری کمک های مالی برای کمپین بایدن... و کمک کنندگان عمده خواستار عقب نشینی او هستند
خبرگزاری آریا-در زمانی که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، متعهد شد که به مبارزات انتخاباتی خود ادامه دهد، حتی در حالی که 7 دموکرات دیگر در کنگره از او خواستند تا به مبارزات انتخاباتی خود پایان دهد، سرنوشت این بودجه مشخص نیست.

تعلیق جمع‌آوری کمک و کمپینی که تکذیب می کند!
در حالی که منابع متعدد دموکرات روز جمعه گزارش دادند که بسیاری از کمپین های جمع‌آوری کمک های مالی برای بازگرداندن رئیس جمهور متوقف شده است.

به گزارش رویترز، منابعی که ابتدا در این کمپین ها دخیل بودند افزودند که تصمیم برای تعلیق با برنامه ریزی حزب دموکرات برای تسریع در اعلام نامزدی خود و تعهدش برای ادامه رقابت در سال 2024 اتخاذ شد.

او همچنین ادامه داد که بایدن قصد داشت این هفته در آستین، دنور و کالیفرنیا بودجه جمع‌آوری کند، اما این برنامه ها حداقل فعلا به تعویق افتاده است.

گزارش شده است که تعدادی از کمک‌کنندگان بزرگ در حال بستن دسته چک‌های خود به دلیل سؤالاتی در مورد اینکه آیا بایدن باید در صدر فهرست حزب دموکرات باقی بماند یا خیر هستند، تا با استفاده از نفوذ مالی خود بر بایدن  بخواهند در تاریخ 5 نوامبر از رقابت‌های انتخاباتی شاید به نفع  معاونش، کاملا هریس خارج شود.

با این حال، ستاد انتخاباتی رئیس جمهور نظر دیگری داشت، زیرا همه شایعات را تکذیب کرد و تأیید کرد که جمع‌آوری کمک های مالی طبق برنامه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کمپین، کوین مونوز، روز جمعه گفت که منابع رویترز نادرست است، و تاکید کرد که کمپین منتظر یک برنامه پررونق جمع‌آوری کمک است.

یک منبع آگاه همچنین توضیح داد که دیوید لترمن، کمدین سابق، کمپین جمع‌آوری کمک های مالی برای بایدن را در خانه جاش گرین، فرماندار هاوایی طی حدود 10 روز رهبری خواهد کرد، که نشان می دهد بایدن در حال پیشرفت است.

50 میلیون دلار و بایدن "من ادامه خواهم داد"
شایان ذکر است که به نقل از دو منبع آشنا با تلاش های جمع‌آوری کمک های مالی این کمپین امیدوار بود در ماه ژوئیه حدود 50 میلیون دلار کمک های مالی بزرگ برای صندوق "پیروزی بایدن" جمع‌آوری کند، اما طبق آنچه رویترز گزارش داد، از روز جمعه در راه جمع‌آوری کمتر از نیمی از این مبلغ بود.
یکی از تامین کنندگان اصلی کمپین در ساحل شرقی گفت که اهداکنندگان زیادی وجود داشتند که گفتند سکه دیگری برای این رقابت نخواهند گذاشت. سؤال این است که اگر بایدن در رقابت باقی بماند، آیا آنها برمی گردند؟»

علاوه بر این، بایدن در یک شب، در ماه ژوئن، 28 میلیون دلار در یک رویداد جمع‌آوری کمک مالی در هالیوود به میزبانی جورج کلونی بازیگر، که بعداً از بایدن خواست به مبارزات انتخاباتی خود پایان دهد، جمع‌آوری کرد.

یکی از مقامات ستاد انتخاباتی بایدن به رویترز گفت که این کمپین 10 فعالیت جمع‌آوری کمک های مالی را در برنامه خود برای این ماه دارد.

نکته قابل توجه این است که صداها از بایدن برای کناره گیری از رقابت های ریاست جمهوری بلندتر می شود، زیرا بیش از یک نفر از هر 10 دموکرات در کنگره اکنون علناً از رئیس جمهور می خواهند که، به ویژه پس از عملکرد ضعیف او در مناظره ژوئن علیه رقیبش. نامزد جمهوری خواهان، دونالد ترامپ رقابت را ترک کند.

با این حال، با وجود این، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده روز جمعه متعهد شد که به مبارزات انتخاباتی خود ادامه دهد، حتی در شرایطی که 7 دموکرات دیگر در کنگره از او خواستند تا به مبارزات انتخاباتی خود پایان دهد، زیرا از ترس اینکه این کار برای حزب "بهای سنگینی" در انتخابات 5 نوامبر تمام کند.

بایدن که در حال حاضر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در خانه خود در دلاور قرنطینه شده، گفت که به زودی کارزار انتخاباتی خود را از سر می گیرد.

نظر شما