شناسهٔ خبر: 67737503 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

بررسی آیین‌نامه‌ مناطق نمونه گردشگری در کارگروه بازنگری ضوابط

شیرین نجوان

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری گفت: ارتقا و کارآمدی قانونی در راستای توسعه خدمات مناطق نمونه گردشگری در ساختار اداری کارگروه تدوین و بازنگری ضوابط و آیین‌نامه‌ها در حال بررسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، احمد تجری با بیان این خبر گفت: مجموعه نشست‌های هم‌اندیشی و کارشناسی در قالب کارگروه تدوین و بازنگری ضوابط و آیین‌نامه‌ها، پیش‌نویس بازنگری آیین‌نامه اجرایی نحوه تشکیل  و اداره مناطق نمونه گردشگری مصوب ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۴ با مشارکت سرمایه‌گذران بخش خصوصی مناطق نمونه گردشگری، همکاران اداره کل حقوقی وزارت، منتخبی از معاونین سرمایه‌گذاری استان‌ها و کارشناسان ستادی اداره‌کل سرمایه‌گذاری در بازه زمانی سه ماهه تشکیل شده است.

او افزود: در نشست‌های مذکور پس از بررسی نظام مسایل، آسیب‌شناسی چالش‌ها مناطق نمونه گردشگری بمنظور برون‌رفت از وضعیت فعلی و ارتقاء وکارآمدی قانونی و توسعه خدمات گردشگری  در دستور کار قرار دارد.  

تجری خاطرنشان کرد: همچنین جلسه تکمیلی و جمع‌بندی پیش‌نویس بازنگری آیین‌نامه مورد نظر به میزبانی استان اصفهان تشکیل و پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما