شناسهٔ خبر: 67735971 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

به نقل از دیگران؛

پزشکیان و چالش اطرافیان

روزنامه‌ کیهان در تیتر یک خود اطرافیان و افراد شورای راهبری پزشکیان را آدم‌های «زاویه‌دار» و «محکومان امنیتی» خوانده و در تیتر دیگری از پزشکیان پرسیده آیا دولت را به ظریف اجاره داده است؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - این طور که به نظر می‌رسد دولت پزشکیان هنوز رسما شروع به کار نکرده باید برخی جریان‌های تندرو و رسانه‌های منتقد سر و کله بزند. طبیعتا برخی اظهارات و رویکردهای از سوی اطرفیان پزشکیان نیز بهانه دست گروه منتقد او می‌دهد. شاهدش همین اظهارات اخیر ظریف است که سبب شده برخی به نقش وی در دولت پزشکیان بتازند!

در همین راستا،  روزنامه‌ کیهان در تیتر یک خود اطرافیان و افراد شورای راهبری پزشکیان را آدم‌های «زاویه‌دار» و «محکومان امنیتی» خوانده و در تیتر دیگری از پزشکیان پرسیده آیا دولت را به ظریف اجاره داده است؟

کیهان نوشته: رئیس‌جمهور منتخب را حلقه‌ای محاصره کرده که برخی از آنها سوابقی همچون پادویی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در فتنه 88، حمایت از تحریم انتخابات، عاملیت ناراضی‌تراشی و ناکارآمدی عمدی در دولت اشرافی روحانی، متهم بودن به فساد اقتصادی، پرونده فساد کرسنت و اجرای سند ضدفرهنگی و ضداسلامی 2030 دارند.

این روزنامه همچنین نوشته: 

ارتباط پزشکیان با افکار عمومی پس از انتخابات، از سوی برخی مشاوران مانند ظریف و آذری جهرمی و ربیعی و صالحی امیری قطع شد و تنها تصاویری از خرید او همراه خانواده، شرکت در هیئت‌های مختلف مذهبی و برخی دیدارهای اشخاص و مقامات برای تبریک گفتن منتشر می‌شود. امثال ظریف جای رئیس‌جمهور منتخب با مردم صحبت می‌کنند، این در حالی است که رئیس‌جمهور می‌بایست ارتباط و تعامل مستقیم با مردم داشته باشد. روز اول پس از اعلام ریاست جمهوری پزشکیان اعلام شد که وی نشست خبری داشته باشد اما این برنامه لغو شد.
در همین وضعیت، دو هفته بعد از انتخاب آقای پزشکیان، آمریکا و تروئیکای اروپایی حاضر نشده‌اند به وی تبریک بگویند و بر روند شرارت و عهدشکنی خود اصرار دارند. رسانه‌های غرب می‌گویند ایران باید از درون تغییر کند و اصلاح‌طلبان متولی چنین کاری هستند. تغییر از درون، اسم رمز برنامه ناتوان‌سازی ایران قدرتمند است. حضور افرادی همچون ظریف که حتی متن برجام را هم درست نخوانده بود و به آمریکا خوشبین بود، طلبکاری و گستاخی طرف غربی را افزایش خواهد داد.

 

 

نظر شما