شناسهٔ خبر: 67732837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیروزی راحت گیتی‌پسند در هفته دوم لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۶ بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:00 امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که شاگردان محمد کشاورز این دیدار را 6 بر یک به سود خود خاتمه دادند.

ترکیب تیم گیتی‌پسند در این مسابقه را مسعود محمدی، محمد سنگ‌سفیدی، بهمن جعفری، علیرضا رفیعی‌پور، سعید احمدعباسی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، مهدی کریمی و  تشکیل دادند.

در آغاز مسابقه و در ثانیه 15 محمدرضا سنگ‌سفیدی گل اول گیتی‌پسند را به ثمر رساند. تا دقیقه 3 بازیکنان سن‌ایچ 2 موقعیت خطرناک خلق کردند که مسعود محمدی با واکنش خوب دفع کرد. در ادامه پاس خوب سعید احمدعباسی با ضربه محمدحسین درخشانی به گل دوم و شوت بهمن جعفری به گل سوم گیتی‌پسند تبدیل شد.

تا پایان نیمه اول با وجود حملات متعدد دو تیم بخصوص گیتی‌پسند گل دیگری به ثمر نرسید تا شاگردان کشاورز با اندوخته 3 گله به رختکن بروند. 5 دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم پرموقعیت اما بدون به ثمر رساندن گل دنبال شد.

با گذشت 14 دقیقه از نیمه دوم بالاخره طلسم دروازه‌ها در این نیمه شکسته شد و علیرضا رفیعی‌پور و مسعود یوسف گل چهارم و پنجم گیتی‌پسند را وارد دروازه سن‌ایچ کردند. در دقیقه 37 محمدحسین درخشانی گل دوم خود و ششم تیمش را به ثمر رساند. در ثانیه‌های پایانی بازیکنان سن‌ایچ به گل رسیدند و در نهایت این دیدار با نتیجه 6 بر یک پیروزی نصیب گیتیزن‌ها شد.

گل‌های این دیدار را محمدرضا سنگ‌سفیدی، محمدحسین درخشانی(2) بهمن جعفری، علیرضا رفیعی‌پور و مسعود یوسف برای گیتی‌پسند به ثمر رساندند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در بین دو نیمه مسابقه برنامه عزاداری سومین روز شهادت امام حسین(ع) در سالن برگزار شد.

 

انتهای پیام/174

نظر شما