شناسهٔ خبر: 67732708 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

بیمارستان شهید بهشتی مراغه طعمه حریق شد+ جزئیات

اقتصادنیوز: رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه از مهار آتش‌سوزی جزئی که بر اثر اتصال پریز برق یخچال در اتاق استراحت کادر بیمارستان شهید بهشتی به وجود آمده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اللهوردی ارجمند روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این‌که بلافاصله پس از وقوع آتش‌سوزی بیماران به محوطه بیمارستان انتقال یافتند، گفت: اتصال برق موجب آتش گرفتن سقف «پی وی سی» اتاق عمل و انتشار دود در داخل بیمارستان شده بود که آتش‌سوزی مهار شد.

وی با بیان اینکه بیماران نیازمند عمل جراحی به صورت فوری به بیمارستان سینا منتقل شدند، افزود: در این حادثه به هیچ‌یک از کادر بیمارستان و بیماران آسیب نرسید و دود ناشی از آتش‌سوزی نیز به زودی تخلیه می‌شود.

خبر مرتبط
آخرین جزئیات آتش‌سوزی بیمارستان شریعتی/ این بیمارستان قبلا اخطار گرفته بود

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آخرین وضعیت حریق رخ داده در بیمارستان شریعتی تهران را تشریح کرد و گفت که این بیمارستان قبلا اخطار ایمنی دریافت کرده بود.

رضا طریقی‌نیا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مراغه نیز بیان کرد: وقوع حادثه در این بیمارستان در ساعت 16:6 به شماره تلفن 125 این سازمان اطلاع داده شد و آتش‌نشانان در عرض سه دقیقه از دو ایستگاه به محل اعزام شدند و آتش‌سوزی را مهار کردند.

وی بیان کرد: آتش‌سوزی تنها در یک اتاق اتفاق افتاد و اگر به سرعت مهار نشده و به اتاق‌های جنبی انتقال می‌یافت، امکان داشت خسارت زیادی به بیمارستان وارد کند.

 

 

نظر شما