شناسهٔ خبر: 67732655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اطمینان بایرن: این ستاره را از بارسا می‌دزدیم

مکس ایبرل اطمینان دارد که می‌توان ژاوی سیمونز را برای پیوستن به بایرن مونیخ متقاعد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان ژاوی سیمونز در ترکیب لایپزیش باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه بزرگ اروپایی به این بازیکن جلب شود و درخشش او در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در ترکیب تیم ملی هلند هم باشگاه‌هایی مانند بارسلونا و بایرن مونیخ و منچستریونایتد را بیش از پیش ترغیب کرد. 

پیش از این گفته شده بود که بارسلونا مدعی اصلی برای به خدمت گرفتن او خواهد بود و مذاکرات اولیه با مدیران پاری سن ژرمن هم انجام شده است اما شرایط در روزهای اخیر به شکل قابل توجهی تغییر کرد و بسیاری از رسانه‌های آلمانی از جدی بودن پیشنهاد هنگفت بایرن مونیخ برای جذب او خبر داده بودند.

2055481

حالا روزنامه بیلد مدعی شده است که این ستاره هلندی هنوز تصمیم نهایی‌اش را در این باره نگرفته و تصمیمش در هفته آینده مشخص خواهد شد. این در حالی است که ایبرل از حضور او در ترکیب بایرن در فصل آینده اطمینان دارد و به خوبی با او و اطرافیان این بازیکن آشنایی دارد و می‌داند که جزئیات پیچیده قرارداد او نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. 

گفته می‌شود که شایعات درباره پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی بایرن مونیخ برای جذب سیمونز اشتباه است اما آنها تمام تلاش‌شان را برای به خدمت گرفتن او به کار خواهند گرفت. علاوه بر ایبرل، ونسان کمپانی هم به شدت به این بازیکن اعتقاد دارد و مایل است که هرچه زودتر او را در مونیخ در اختیار داشته باشد.

نظر شما