شناسهٔ خبر: 67729930 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تهران گرم تر می شود

اقتصادنیوز :‌اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دما در سطح استان طی روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ تیرماه) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز تا فردا (۲۹ تا ۳۰ تیرماه) پیرو هشدار سطح زرد ۲۷ تیرماه، در ساعات بعدازظهر تا شب، در ارتفاعات، (به خصوص ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه) افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده باران و رعد و برق و در نیمه جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال خیزش موقتی گرد و خاک موردانتظار است.

همچنین روزهای شنبه و یکشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ تیرماه) صاف تا کمی ابری از بعدازظهر افزایش باد، با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۳۱ تیرماه) صاف از بعدازظهر افزایش باد در شب وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما