شناسهٔ خبر: 67729774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

ارتقای توکهور و هشتبندی به شهرستان به طور جدی پیگیری شود

حوزه/ امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی گفت: از نماینده مردم شرق هرمزگان درخواست می‌شود که مطالبه جدی مردم این منطقه برای شهرستان شدن را به جد پیگیری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام بهرام سلیمانی مقام امام‌جمعه موقت بخش تو کهور و شهر هشت بندی میناب در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: بخش تو کهور و شهر هشت بندی یکی از بخش‌های بزرگ در میناب و استان است که قابلیت شهرستان شدن را دارد.

وی افزود: مسئله شهرستان شدن بخش توکهور و شهر هشت بندی یکی از مطالبات جدی از مسئولان و نماینده سابق بوده که اکنون مردم این منطقه این مطالبه را از نماینده فعلی دارند.

امام‌جمعه موقت بخش تو کهور و شهر هشت بندی با اشاره به وضعیت راه‌های نامناسب در این منطقه گفت: نمی‌دانم چه معمایی است که مردم این منطقه هر چهار سال یک بلدوزر را بر سر کوه های منطقه برای ساخت جاده روشن می‌بینند و بعد از چهار سال کار نیمه‌کاره رها می‌کند و مردم شاهد آوار کوه‌ها باشند.

سلیمانی مقام عنوان کرد: بخش تو کهور و شهر هشت بندی در حوزه بهداشت و درمان مشکل جدی دارد و سال های گذشته کلنگی برای ساخت بیمارستان به زمین زدند اما کلنگ آن را بردند و بیمارستانی هم ساخته نشد.

امام‌جمعه موقت بخش تو کهور و شهر هشت بندی، کمبود آب شرب را یکی از موارد مورد مطالبه دیگر بیان کرد و گفت: آب شرب یکی دیگر از موارد مورد مطالبه مردم است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد تا مردم با مشکل مواجه نشده و در این تابستان گرم دچار بی‌آبی نباشند.

وی افزود: کشاورزان این منطقه امنیت شغلی ندارند و نمی دانند که سرانجام محصول آنها چه می‌شود در صورتی‌که سود آنها را دلالان می‌برند و آنچه که برای کشاورز می‌ماند بدهی‌های سنگین است.

سلیمانی مقام تصریح کرد: همان‌طور که دولت به گندم‌ کاران توجه دارد برای کشاورزان این منطقه هم توجه شود و مجلس نیز با ارائه طرحی از کشاورزان این منطقه حمایت کند.

نظر شما