شناسهٔ خبر: 67729403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاشت حلزون شنوایی در استان بوشهر رایگان شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از رایگان شدن کاشت حلزون شنوایی در استان خبر داد و گفت: در این راستا بهزیستی استان بوشهر در سه سال دولت آیت‌الله رئیسی در کاشت حلزون شنوایی برای ۵۷ نفر از معلولین ۲۲.۸ میلیارد تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حیدر عزیزنژاد ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تسلیت ایام سوگواری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و گرامیداشت هفته بهزیستی اظهار داشت: تقارن هفته بهزیستی در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تدوین یافته و در این راستا شعار هفته بهزیستی نهضت حسینی، خدمت مردمی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در هفته بهزیستی برنامه‌های مختلفی تدوین و عملیاتی شده است گفت: خدمات فراگیر، ظرفیت سازی اجتماعی، توانبخشی و توانمندسازی، هوشمندسازی، سلامت اجتماعی، حمایت‌گری و تحکیم خانواده، شفافیت و پاسخگویی از جمله عناوین هفته بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر جامعه معلولین استان را 29 هزار و 200 نفر دانست و خاطرنشان کرد: از این تعداد معلولین 18 هزار و 300 نفر آنان علاوه بر ارائه خدمات گوناگون، مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

عزیزنژاد با بیان اینکه به همه معلولین استان بوشهر خدمات لازم در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود و اکنون هیچ پشت نوبتی نداریم اضافه کرد: در سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی در بخش‌های مختلف از جمله کمک توان‌بخشی، ویلچر، عصا، واکر، سمعک و دیگر تجهیزات مورد نیاز معلولین استان بوشهر خدمات ویژه ارائه شد.

وی پرداخت حق پرستاری به معلولین بسترگرا را از  دیگر خدمات دانست و بیان کرد: علاوه بر پرداخت مستمری ماهانه و دیگر خدمات تجهیزانی، به معلولین که بسترگرا هستند و نیاز به پرستار دارند ماهانه 2 میلیون و 100 میلیون تومان حق پرستاری پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از رایگان شدن کاشت حلزون شنوایی در استان خبر داد و گفت: در این راستا بهزیستی استان بوشهر در سه سال دولت آیت‌الله رئیسی در کاشت حلزون شنوایی برای 57 نفر از معلولین 22.8 میلیارد تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

عزیزنژاد ادامه داد: در این راستا در کاشت حلزون شنوایی برای معلولین تنها از سوی بهزیستی 40 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی کمک بلاعوض پرداخت می‌کنند و در مجموع هزینه کاشت حلزون شنوایی رایگان است.

انتهای پیام/190/.

نظر شما