شناسهٔ خبر: 67729255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اردستان:

ضعف رژیم صهیونیستی آشکار شده است

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد اما این رژیم منحوس بی‌آبرو شده و ضعف آنان آشکار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان اظهار داشت: در آیات قرآن کریم به این حقیقت اشاره می‌شود که پرهیزکاران جایگاه ویژه‌ای در بهشت دارند و هرآنچه پروردگار به آن‌ها بدهند آنان می‌گیرند که این به دلیل احسان و نیکوکاری آنان بوده است.

وی افزود: در ایام حزن‌انگیز محرم قرار داریم شهادت امام سجاد در این ایام واقع شده، حضرت زینب نگذاشت حادثه و قیام عاشورا فراموش شود در کوفه تا شام همراه با امام سجاد روشنگری کرد و مباحث کربلا و قیام عاشورا توسط امام سجاد برای مردم تبیین شد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: پنجم مرداد سالروز اولین نمازجمعه است که در تهران اقامه شد و حرمت گذاری نمازجمعه بسیار مورد اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد و در فضای مجازی و حقیقی برای مردم تبیین شود که اهمیت آن بنا بر روایات همچون حج است.

حجت الاسلام دهشیری اضافه کرد: رژیم صهیونیستی همچنان در نوار غزه به کشتار و جنایت می‌پردازد و تا به امروز بیش از ۳۸ هزار هزار نفر از ملت مظلوم که کودکان را نیز شامل می‌شود به شهادت رسیده و ۹۰ هزار نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: افکار عمومی دنیا را نادیده گرفتند و عده‌ای سیاستمداران نیز ساکت نشسته و تماشا می‌کنند اما این رژیم منحوس بی‌آبرو شده و ضعف آنان آشکار شده که امید می‌رود با عنایت خدا فلسطین نجات یابد.

امام جمعه اردستان از عزاداران و دست‌اندرکاران عزای امام‌حسین در دهه اول محرم، تاسوعا و عاشورا قدردانی و خاطرنشان کرد: مراقب باشید در عزاداری‌ها انحرافات وجود نیاید همچنین با برنامه‌ریزی های دقیق مراسم و هیأت را در دیگر ایام سال نظیر ولادت‌ها و شهادت‌های دیگر نیز داشته باشیم.

دهشیری با بیان اینکه قرآن هم مورد توجه قرار گیرد و هیاتی‌ها جلسات قرآنی نیز داشته باشند، تصریح کرد: نذرهای خوبی انجام می‌شود اگر نذرها جهت داده شود و تشویق برای نوجوانان جهت حضور در نماز و هیأت هم باشد مؤثر است که ماندگاری بیشتری نیز دارد و عزاداری‌ها بوی امام حسین، اخلاق، عفاف حجاب و احترام به بزرگ‌تر دهد.

نظر شما