شناسهٔ خبر: 67728864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: نمی‌دانم چرا نکونام این‌کارها را با استقلال می‌کند؛ باید دست از این اخلاق‌هایش بردارد/ می‌خواهند من را نیش بزنند!

سرمربی کنونی تیم ملی ۱۱ سال قبل هدایت استقلال را بر عهده داشت و پیرامون اختلاف جواد نکونام با مهدی رحمتی حرف‌های مهمی را بر زبان آورد.

صاحب‌خبر -

استقلال روزهای پایانی تیر سال ۱۳۹۲ همچنان بابت از دست دادن مجتبی جباری در شوک بود. در ۲۹ تیر همان سال امیر قلعه‌نویی که سرمربی آبی‌پوشان محسوب می‌شد طی گفت‌وگویی با تاکید بر این‌که جای مجتبی جباری در استقلال خالی است، گفت: دروغ چرا! هنوز جای خالی مجتبی جباری پر نشده و امیدواریم با جذب یکی دو هافبک خارجی مشکل را برطرف کنیم.

قلعه‌نویی در ادامه با اشاره به شرایط جواد نکونام تصریح کرد: از جواد نکونام واقعا دلخورم چون پارسال که به استقلال آمد، شرایط خوبی نداشت. آن زمان خودش تلاش کرد، ما هم کمکش کردیم و رسیدیم به این‌جا اما نمی‌دانم این کارها یعنی چه و این قضایا چیست که مطرح می‌شود! من سه هفته پیش با جواد ناهار خوردم و به او گفتم از این اخلاق‌ها دست بردار. این‌ها مسائل درون خانواده است و نمی‌شود وارد جزئیات شد اما به نکونام گفتم برود با مهدی رحمتی مشکلاتش را حل کند و بعد بیاید سر تمرین. نکونام با مجموعه استقلال قرارداد دارد اما نمی‌دانم چرا این کارها را می‌کند!

سرمربی وقت استقلال در ادامه به موضوع دیگری هم اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها بازی مار و پله را شروع کرده‌اند تا با مار، قلعه‌نویی را نیش بزنند اما برای من در حال حاضر استارت لیگ سیزدهم حرفه‌ای مهم است و پس از آن به ادامه لیگ قهرمانان آسیا و جدال با بوریرام تایلند فکر می‌کنیم.

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: نمی‌دانم چرا نکونام این‌کارها را با استقلال می‌کند؛ باید دست از این اخلاق‌هایش بردارد/ می‌خواهند من را نیش بزنند!

نظر شما