شناسهٔ خبر: 67728849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه محلات:

اتحاد و همدلی در جامعه باید حول محور ولایت فقیه و اصول دینی باشد

محلات- امام جمعه محلات گفت: اتحاد و همدلی در جامعه باید حول محور ولایت فقیه و اصول و مبانی انقلاب و نظام باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه محلات با اشاره به مطالبات رهبری در پیام ایشان به مناسبت انتخابات اظهار کرد: تشویق همگان به همکاری و نیک‌اندیشی برای عزت و پیشرفت برای پیشرفت کشور و تبدیل رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به رفاقت از نکات و مطالبات جدی این پیام است.

وی ماهیت انتخابات را رقابت سالم دانست و ادامه داد: در این رقابت‌ها گاهی اخلاق و انصاف رعایت نمی‌شود، رقابت باید همراه با انصاف و اخلاق باشد در غیر این صورت ارزش خود را از دست می‌دهد.

امام جمعه محلات گفت: چنانچه رقابت و کشمکش‌های دوران تبلیغات به بعد از انتخابات راه پیدا کند، بزرگترین ضربه را به کشور خواهد زد و با وارد شدن هزینه‌های سنگین به کشور، نظام به اهداف مقدس خود دست پیدا نخواهد کرد از این رو باید رقابت پایان یافته و تعامل و همکاری مبنای کار قرار گیرد.

حجت الاسلام ربانی، همکاری و رفاقت‌های انتخاباتی را ضروری دانست و تصریح کرد: رفاقت، همدلی، تلاش و نیک‌اندیشی اصلی ضروری است اما ضرورت همدلی زمانی بیشتر احساس می‌شود که کشور دارای دشمنان متعدد است که سال‌ها جنگ‌های مختلف و تحریم‌های متنوع را تحمیل کرده است.

وی با اشاره به ضرورت افزایش امید و اتحاد در جامعه گفت: جامعه نیازمند امید بخشی در جامعه به ویژه میان نسل جوان است و مسؤولان نیز باید رفع مشکلات جامعه را در اولویت قرار دهند.

امام جمعه محلات با تاکید بر ضرورت اتحاد و انسجام بین تمام چهره‌های فعال، تأثیرگذار و مسئولین در جامعه، ادامه داد: اتحاد و همدلی در جامعه باید حول محور ولایت فقیه و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب و نظام باشد، اتحادی که ما را از اصل نظام و ولایت فقیه دور کند، مقدس نخواهد بود.

امام جمعه محلات با اشاره به جنایت‌های ادامه‌دار اسرائیل در غزه تصریح کرد: بزرگترین جنایت‌ها در غزه در حال انجام است و هیچ اقدام مؤثری توسط سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه انجام نمی‌شود.

وی گفت: اگر آمریکا پشت این رژیم نباشد، رژیم اسرائیل جرأت این جنایات و دهن کجی به قوانین بین‌المللی را نخواهد داشت.

نظر شما