شناسهٔ خبر: 67728546 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم می‌شوند

صاحب‌خبر -
آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم می‌شوند
خبرگزاری آریا - کارشناس سازمان هواشناسی از مواج و متلاطم بودن آب‌های جنوب کشور طی 2 روز آینده خبر داد.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای امروز جمعه، 29 تیرماه در شمال آذربایجان غربی، برخی نقاط آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و همین طور ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان و طی روزهای شنبه و یکشنبه در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات گیلان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار باران، رعدوبرق، وزش بادهای شدید موقتی، خیزش گردوخاک در برخی نقاط و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: در جنوب کشور نیز با توجه به ناپایداری‌های فصلی، طی امشب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب غرب و مرکز کرمان، جنوب شرق فارس و شمال و شرق هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.
گودرزی ادامه داد: برای 3 روز آینده شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران، خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.
این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: طی 2 روز آینده آب‌های جنوب کشور نیز مواج و متلاطم خواهد بود.
گودرزی در خصوص وضعیت جوی تهران نیز توضیح داد: تهران نیز طی امروز بعدازظهر گاهی وزش باد شدید را خواهد داشت و بیشینه دما در تهران به 37 درجه سانتیگراد می‌رسد.

نظر شما