شناسهٔ خبر: 67728448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

آموزش بهره‌برداران منجر به رشد تولیدات کشاورزی کردستان شده است

سنندج_رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: رشد چشمگیر تولیدات کشاورزی در چندسال اخیر ثمره اجرای تحقیقات و علمی و دانش کشاورزی بر سر مزارع، آموزش و تلاش بهره‌برداران این حوزه بوده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان اسکندری پیش ازظهر جمعه در نشست صمیمی هم اندیشی با رئیس و اعضای نظام مهندسی کشاورزی استان اظهار کرد: به اعتقاد و دیدگاه من هر زمان به تشکل‌های حوزه کشاورزی اعتماد کردیم نتیجه مثبت حاصل شده است اعتماد به تحصیل کرده‌های حوزه کشاورزی که از دانش کشاورزی علمی و عملی برخوردار هستند قطعاً از این قاعده مستثنی نیست.

وی ضمن اعلام اینکه جهاد کشاورزی کردستان همیشه پذیرای منتقدین این حوزه است، بیان کرد: جامعه و دستگاهی در حال پویایی و رشد است که در آن انتقادهای سازنده همراه با ارائه راهکار در آن توسط افراد متخصص، علمی و کاردان انجام گیرد.

اسکندری افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با در اختیار داشتن متخصصین این حوزه، علمی‌ترین و کارآمدترین تشکل حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ضمن اشاره به اینکه حوزه تأمین غذا و امنیت غذایی کشور به نقش آفرینی این تشکل وابسته است، بیان کرد: اعضای این تشکل با علم به تکنولوژی روز دنیا در حوزه کشاورزی و اقدام به آموزش و انتقال دانش کشاورزی به بهره‌برداران و تربیت کارگران فنی می‌توانند در تولید ثروت و بهره‌وری کشاورزی نقش خود را به نحو مؤثر ایفا نمایند.

وی ضمن اشاره به رشد چشمگیر تولیدات کشاورزی در چند سال اخیر افزود: این موفقیت علاوه بر لطف پروردگار چند عامل از جمله؛ اجرای تحقیقات و دستاوردهای علمی و دانش کشاورزی بر سر مزارع، آموزش و تلاش بهره‌برداران این حوزه بوده است.

در پایان هر کدام از حاضرین جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در این حوزه پرداختند.

نظر شما