شناسهٔ خبر: 67728397 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ایران ۳-۰ اندونزی: این تیم فقط قهرمانی می‌خواهد

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سورابایا، مقابل اندونزی میزبان به برتری دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

آخرین اردوی آماده‌سازی این تیم از روز سه‌شنبه 26 تیر در شهر سورابایا آغاز شد که در دو نوبت صبح و عصر تا شروع مسابقات پیگیری خواهد شد و ملی‌پوشان جوان قبل از شروع رقابت‌ها نیز چهار دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی خواهند داشت تا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده‌تر شوند. شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم صبح امروز (جمعه 29تیر) در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف اندونزی میزبان رفتند و در سه ست متوالی این تیم را از پیش رو برداشتند.

این دیدار دوستانه تیم ملی والیبال جوانان ایران در سالن شماره دو مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا برگزار شد و عمران کوک‌جیلی، آرمین قلیچ نیازی، سیدمتین حسینی، پویا آریاخواه، طاها بهبودنیا، آرین محمودی‌نژاد و مرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

ملی‌پوشان والیبال جوانان ایران در این دیدار به ترتیب با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 20 و 25 بر 17 برابر اندونزی به پیروزی رسیدند.

امیرحسین منظمی به عنوان سرپرست، غلامرضا مومنی‌مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، ساعد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) بازیکنان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

نظر شما