شناسهٔ خبر: 67726473 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

علی حدادی:

طرح‌های هادی روستایی نیاز به بازنگری اساسی دارند

صاحب‌خبر -
طرح‌های هادی روستایی نیاز به بازنگری اساسی دارند
خبرگزاری آریا - نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس با تأکید بر لزوم بازنگری در طرح‌های هادی روستاها و اجرای آن، گفت: مردم فهمیم ما در روستاها مشکلات بسیاری جدی را با طرح‌های هادی و اجرای نادرست آن دارند که ضروری است بازنگری جدی در این طرح‌ها برای رفع مشکلات مردم صورت گیرد.

به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ درمجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان طالقان، با تأکید بر لزوم بازنگری در طرح آبریز شهرستان طالقان، گفت: این طرح باید با نگاه مردمی و مردم پایه اصلاح شود.
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرک صنعتی باید در این شهرستان اجرا شود، گفت: جوانان شریف طالقان نیاز به شغل دارند و ایجاد اشتغال باید یکی از محورهای موردتوجه در این شهرستان باشد.
حدادی با تأکید بر لزوم اولویت‌بندی پروژه‌ها جهت تخصیص اعتبار و بودجه، عنوان کرد: پروژه‌هایی که ارتباط و اثرگزاری بیشتری در زندگی مردم شریف شهرستان دارند باید در اولویت تخصیص اعتبار و بودجه و اجرا قرار گیرد.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در بخش دیگری با تأکید بر لزوم بازنگری در طرح‌های هادی روستاها و اجرای آن، بیان کرد: مردم فهیم ما در روستاها مشکلات بسیاری جدی را با طرح‌های هادی و اجرای نادرست آن دارند که ضروری است بازنگری جدی در این طرح‌ها برای رفع مشکلات مردم صورت گیرد.
وی نسبت به عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در این شهرستان انتقاد کرد و به مسئولین دستگاه های اجرایی طالقان در این رابطه تذکر داد.
حدادی در ادامه به طرح تفضیلی و جامع شهرستان طالقان اشاره کرد و گفت: این طرح مشکلاتی دارد که باید اصلاح و برای اجرا اقدام شود.
وی به دو پروژه مهم نیمه کاره در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تونل جاده جدید هشتگرد به طالقان و بیمارستان این شهرستان باید به جد پیگیری شود تا هر چه زودتر در اختیار مردم محترم طالقان قرار گیرد.
این نماینده مجلس با اشاره به مشکل آب رسانی در برخی روستاهای طالقان، خواستار پیگیری و حل این مهم به فوریت شد.
حدادی در خاتمه نسبت به اعتبار کم در نظرگرفته شده در خصوص بحث آموزش و پرورش در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: با توجه به فرسودگی برخی مدارس طالقان باید اعتبار بیشتری برای تخریب و نوسازی این مدارس در نظرگرفته شود./
پایان پیام

نظر شما