شناسهٔ خبر: 67723380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شبانه‌روزمان را برای موفقیت تیم می‌گذاریم؛

تارتار: شرایط گل‌گهر مسئولیت ما را بیشتر می‌کند

سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر پس از برگزاری اولین جلسه رسمی گفتگویی با خبرنگاران درباره شرایط تیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی تارتار پس از برگزاری اولین جلسه رسمی با سرمه‌ای پوشان در سیرجان گفتگویی با خبرنگاران داشت و اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: قبل از اینکه درباره تیم و تمرینات صحبت کنم، باید از هوادارانی که امروز در ورزشگاه بودند و بازیکنان را حمایت کردند، تشکر کنم. از آنها می‌خواهم که حامی تیم باشند. سیرجانی‌ها مردم خونگرمی هستند و خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

او سپس با تشکر از مدیریت گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که به کادر ما اعتماد کردند و امیدوارم بتوانیم با کار و تلاش سخت جواب اعتماد آنها را بدهیم.

تارتار سپس شرایط تیم را اینطور تشریح کرد: شرایط تیم هم بد نیست. تعدادی از بازیکنان سال گذشته که همچنان هستند و تعدادی بازیکن هم اضافه خواهد شد. امیدوارم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم و با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم.

سرمربی جدید گل‌گهر درباره ارزیابی‌اش از امکانات باشگاه هم حرف زد و گفت: من لذت بردم و باید دست‌مریزاد گفت به مسئولان باشگاه. چنین امکاناتی کمتر در کشور هست و این امکانات مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. امیدوارم با نتایج خوب هم هواداران را خوشحال کنیم و هم از مسئولان باشگاه بابت امکانات تشکر کرده باشیم.

او سپس در واکنش به اینکه فعالیت گل‌گهر در بازار تابستانی چطور خواهد بود گفت: هنوز کار داریم. منتها یکسری بازیکنان تحت قرارداد تیم‌ها هستند و باید مراحل طی شود. یکسری بازیکنان هم به جمع ما اضافه شده‌اند که بازیکنان خوبی هستند. امسال کار برای جذب بازیکنان سخت است. سال گذشته بیشتر قراردادها دو ساله بسته شده و کار را برای جذب آنها سخت کرده است. امیدوارم بتوانیم تیم خوبی روانه مسابقات کنیم.

او سپس در واکنش به این سوال که قرار است تمرینات در سیرجان باشد یا تهران گفت: ما تابع باشگاه هستیم و هر چه صلاح بدانند انجام می‌دهند. من مشکلی ندارم و هر جا بوده‌ام در همان شهر کارم را انجام داده‌ام. ولی اینطور تصمیمات به باشگاه برمی‌گردد.

سرمربی جدید گل‌گهر درباره اینکه چقدر امیدوار به کسب سهمیه آسیایی است اضافه کرد: کار، کار سختی است و در فوتبال هم نمی‌توان قول داد. ما تنها قولی که می‌دهیم این است که شبانه‌روزمان را برای موفقیت گل‌گهر بگذاریم. بقیه دیگر دست خداست.

نظر شما