شناسهٔ خبر: 67717490 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

احداث شهرک خورشیدی در اصفهان

صاحب‌خبر -

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: طرح احداث شهرک خورشیدی و مدیریت مصرف برق در دستور کار استان است.

به گزارش سایت صاحب نیوز (اصفهان)، به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، «محمود حقیقت‌‎سرشت در هشتمین جلسه کمیسیون صنعت استان، گفت: باتوجه‌به ناترازی حوزه انرژی به‌خصوص برق، باید به مدیریت تولید و مصرف برق بیشتر توجه شود و در این راستا طرح احداث شهرک خورشیدی و مدیریت تولید و عرضه برق در دستور کار استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان افزود: البته در بخش تقاضا همچنان در فصل تابستان و پیک مصرف دچار ناترازی هستیم و این در حالی است که برای مدیریت این مشکل باید زودتر و در فصل زمستان اندیشیده شود.

او تصریح کرد: این معادله قابل‌پیش‌بینی است و با بخشنامه و دستورالعمل خلق‌الساعه نمی‌توان مدیریت کرد؛ اما از اکنون باید برای دو ماه آینده برنامه‌ریزی کنیم.

حقیقت‌سرشت گفت: صنایع با بی‌ثباتی مخالف هستند و تنها انتظار آنها ثبات در شرایط ناترازی و نوسانات برق در صدور بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان با اشاره به موضوع اعتماد مردم اضافه کرد: انعقاد تفاهم‌نامه شهرک خورشیدی اکنون به‌طورجدی مطرح شده است؛ اما برای مدیریت مصرف برق باید لیست مصارف صنایع را در اختیارشان قرار دهیم.

او خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای دو ماه باقی‌مانده تابستان مدیریت بهینه مصرف برق است.»

انتهای پیام

نظر شما