شناسهٔ خبر: 67717196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

پنالتی بود یا نه: تونی کروس سکوتش را شکست

تونی کروس برای اولین بار درباره برخورد توپ به دست مارک کو کو ریا در بازی مرحله یک چهارم نهائی آلمان مقابل اسپانیا صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هند پنالتی یا نه؟ حتی حدود دو هفته پس از بازی آلمان در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی اروپا مقابل اسپانیا، صحنه بحث برانگیز کوکوریا همچنان ذهن مردم را مشغول کرده است. اکنون تونی کروس نیز در مورد این صحنه نظرش را گفت.

مارک کوکوریا، بازیکن اسپانیایی، در محوطه جریمه با دست مانع عبور توپی شد که جمال موسیالا روانه دروازه لاروخا کرده بود. برخورد عامدانه نبود ولی دست مدافع اسپانیایی نیز از بدن جدا بود.

کروس در پادکست برادرش فلیکس و در مورد صحنه جنجالی بازی آلمان-اسپانیا گفت: «تا امروز این بحث را عقب انداختم و حتی در آخرین پادکست هم گفتم در مورد آن صحبت نمی‌کنم. اما باید بگویم، من اصلاً آن را در بازی ندیدم. من در موقعیتی نبودم که ببینم هند واضحی بود یا نه. در واقع من در آن لحظه آنقدر از داور عصبانی نبودم، زیرا خودم نیز صحنه را ندیده بودم و نمی‌توانستم قضاوتی داشته باشم. البته بعدش به داور توجه کردم. او بر این عقیده بود که حتی نباید صحنه را بازبینی کند یا شاید هم کمک داور ویدیویی بر این عقیده بود که لازم نیست داور نگاهش کند چون پنالتی نبود.»

کروس ادامه داد: «اما وقتی بعد از بازی صحنه را دیدم عصبانی شدم.» 

سپس کروس حرفش را قطع کرد و نفس بلندی کشید: «بگذار آن را به حال خود بگذاریم.»

کروس همچنین حدس می‌زند که چرا داور این تصمیم را گرفته است: «من معتقدم او باید حداقل به آن صحنه در کنار زمین نگاه می‌کرد. اما فکر می‌کنم مشکل این بود که می‌دانست که اگر برای بازبینی برود، باید پنالتی بگیرد. من چون خودم صحنه را ندیده بودم، هنگام بازی اعتماد نادرستی به تصمیم داور داشتم.»

 

نظر شما