شناسهٔ خبر: 67716926 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اعلام زمان واریز یارانه معیشتی/ کدام دهک‌ها شنبه یارانه می‌گیرند؟+ جدول

اقتصادنیوز: شنبه هفته آینده نوبت واریز یارانه معیشتی خانواری‌ست که جزو دهک‌های چهارم تا نهم هستند و مبلغ یارانه آنها 300 هزار تومان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز،‌ دو روز قبل بود که یارانه نقدی مرحله 161 مربوط به تیر 1403 به حساب ۱۰ میلیون و ۷۵هزار و ۸۳۶ سرپرست خانوار دهک‌های اول تا سوم واریز شد. یارانه تیر ماه که مبلغ آن میلیارد تومان بود،‌ به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در ۲۸ بانک عامل سراسر کشور واریز شد. مبلغ یارانه این دهک‌ها 400 هزار تومان به‌ازای هر نفر است که طبق زمان‌بندی انجام شده باید بیست و پنجم هر ماه پرداخت شود، البته این ماه با یک روز تاخیر انجام شد.  

شنبه؛ زمان واریز یارانه دهک‌های چهارم تا نهم

اگر خانواری در بین دهک‌های چهارم تا نهم جای می‌گیرند، سازمان هدفمندی زمان واریز یارانه آنها را پنج روز بعد از گروه اول یعنی سی‌ام هر ماه تعیین کرده است. سرپرستان خانوار این دسته از یارانه‌بگیران هر ماه، یارانه 300 هزار تومانی به دست‌شان می‌رسد.

جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه و مستمری‌ها همچنین نشان می‌دهد که مستمری کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور، بیستم هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل ذخیره‌سازی سوخت از ابتدای ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

Omx80Sr4QaVa

 

نظر شما