شناسهٔ خبر: 67715509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اعلام هم‌گروهی‌های خاتون در لیگ قهرمانان زنان

مرحله گروهی نخستین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا امروز در کوالالامپور قرعه‌کشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی نخستین دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در کوالالامپور برگزار شد که تیم فوتبال خاتون بم به عنوان نماینده ایران در این پیکارها، حریفان خود را شناخت.

فصل افتتاحیه با مرحله مقدماتی آغاز می‌شود که در آن ۱۳ تیم به چهار گروه تقسیم شده‌اند. مسابقات بین ۲۵ تا ۳۱ اوت برگزار خواهد شد.

در گروه A مرحله مقدماتی، تیم فوتبال زنان میاودی (میانمار) به همراه تیم‌های یانگ الفنتز (لائوس)، ابوظبی کانتری (امارات) و باشگاه النصر (عربستان سعودی) که میزبان گروه است، حضور دارند.

گروه B شامل تیم‌های اودیشه (هند)، تیم میزبان گروه یعنی اتحاد (اردن) و لیون سیتی سیلرز (سنگاپور) است و در گروه C تیم‌های نسف قرشی (ازبکستان)، تیم میزبان گروه یعنی صباح (مالزی) و باشگاه فوتبال پلیس (نپال) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم خاتون بم (ایران) در گروه D تلاش خواهد کرد تا از کیچی (هنگ کنگ) و رویال تیمفو کالج (بوتان) پیشی بگیرد. مسابقات این گروه در بوتان برگزار می‌شود.

چهار صدرنشین گروه‌ها به مرحله گروهی صعود می‌کنند، جایی که آن‌ها به هشت باشگاه دیگر که به سه گروه تقسیم شده‌اند، ملحق خواهند شد.

در صورت صدرنشینی خاتون در گروه D، این تیم راهی لیگ قهرمانان زنان می‌شود و در مرحله گروهی با ملبورن سیتی استرالیا، کایا ایلویلوی فیلیپین و کالج آف آسیان اسکالرز تایلند همگروه خواهد شد.

2055371

تیم‌های حاضر در مرحله گروهی حداقل 100 هزار دلار دریافت می‌کنند و پاداش تیم قهرمان حدوداً به رقم به 1.3 میلیون دلار می‌رسد. زمان برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان زنان آسیا در فصل 25-2024 به شرح زیر است:

مرحله مقدماتی: 4 تا 10 شهریور 1403
مرحله گروهی: 15 مهر تا 21 مهر 1403
مرحله یک چهارم نهایی (به‌صورت تک بازی با میزبانی تیمی که در دور گروهی رتبه بهتری کسب کرده است): 2 و 3 فروردین 1404
نیمه نهایی و فینال: 31 اردیبهشت تا سوم خرداد 1404

نظر شما