شناسهٔ خبر: 67715392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

صمصامی پیرو حذف ارز 28500 تومانی بیش از 485 قلم کالای اساسی خبر داد؛

نامه اعتراضی 50 نماینده درباره گرانی‌سازی‌های اخیر دولت سیزدهم

صاحب‌خبر -
نامه اعتراضی 50 نماینده درباره گرانی‌سازی‌های اخیر دولت سیزدهم
خبرگزاری آریا - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت از سال گذشته تاکنون 485 قلم کالای اساسی را از شمول تخصیص ارز 28.500 تومانی خارج کرده است، گفت: متاسفانه این اقدام دولت باعث افزایش 50درصدی قیمت کالاهای اساسی در کشور شده است.

حسین صمصامی مزرعه آخوند ، از امضای نامه بیش از 50 نماینده در مخالفت با اقدام دولت در حذف ارز 28.500 تومانی 485 قلم کالای اساسی در کشور خبر داد.
نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان امضا کننده این نامه، به دلیل صیانت از سفره مردم به این اقدام دولت معترض بوده و بر این اساس نامه ای را تهیه و تدوین و امضا کردند که این نامه به دولت ارسال شده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تاکنون 485 قلم کالای اساسی را از شمول تخصیص ارز 28.500 تومانی خارج کرده است و در روزهای واپسین دولت سیزدهم و در فقدان شهید رییسی عزیز این اقدام را تسریع کرده است، تصریح کرد: همچنین دولت در ابتدای سال جاری کالاهایی نظیر «جو، شکر و حبوبات» را از شمول تخصیص ارز 28.500 تومانی خارج کرد. به واقع این اقدام دولت باعث شده که قیمت کالاهای اساسی در کشور بیش از 50 درصد افزایش پیدا کند.
تصاویر متن نامه فوق به شرح زیر است:
خبرگزاری آریا

خبرگزاری آریا

نظر شما