شناسهٔ خبر: 67713044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای تسهیل در عبور و مرور؛

پل فرح آباد با دستور قضایی بازگشایی شد

ساری- پل فرح آباد با دستور قضایی و برای تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت پل فرح آباد، دستور بازگشایی کامل پل را برای تسهیل در عبور و مرور و حل مشکلات مردم صادر کرد.

وی ظهار کرد: متأسفانه سال گذشته، پل فرح آباد علیرغم صرف هزینه‌های فراوان، با وجود نواقص مختلف افتتاح شد که تاکنون نیز راه ارتباطی این پل برای مردم مسدود بوده و مشکلات متعدد و نارضایتی مردم منطقه را در پی داشته است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: حسب توافقات به عمل آمده، اداره راهداری استان موظف شد نسبت به تعریض جاده مذکور اقدام کند تا مردم منطقه مشکلی برای تردد نداشته باشند.

پوریانی تصریح کرد: دستگاه قضائی استان در راستای حفظ حقوق مردم به این مساله ورود و با هدف رفع نواقص موجود و بازگشایی پل، پیگیری‌های مستمری از سوی دادستانی مرکز استان و میاندرود صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: افتتاح پل، مطالبه به حق و جدی مردم بوده است و در این راستا دستگاه قضائی استان برای رفع نواقص موجود ضرب العجل ۱۰ روزه تعیین و طی آن دستگاه‌های ذیربط مکلف شدند نسبت به حل مشکلاتی از جمله جابجایی ساختمان نگهبانی و لوله گاز همچنین نصب علائم رانندگی اقدام کنند که با دستورات صادره از سوی دستگاه قضائی این موارد انجام شد.

پوریانی تصریح کرد: امروز برای بررسی مجدد و پیگیری امور، بازدیدی از پل صورت گرفت. با توجه به اتمام مهلت تعیین شده و علیرغم تذکرات متعدد، بازگشایی پل انجام نشده بود که با حضور مسئولین ارشد قضائی استان در منطقه، نسبت به افتتاح و بازگشایی کامل اقدام شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از همه کسانی که به هرشکلی درساخت و راه اندازی پل، کمک و مشارکت داشتند تشکر کرد و از مردم خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به علائم، به نحوی رانندگی کنند که شاهد تصادفات در این منطقه و مسیر نباشیم.

راهداری برای ارتقای ایمنی راه‌ها تلاش کند

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران نیز در این بازدید اظهار کرد: امنیت راه‌ها مسأله‌ای موقتی نیست و پل فرح آباد و راه‌های متصل به پل و همچنین سایر راه‌ها نیازمند افزایش ایمنی هستند که در این راستا اداره راهداری و پلیس راه مکلف هستند در ارتقای وضعیت ایمنی بکوشند.

کریمی با بیان اینکه مردم نیز در کنار عوامل اجرایی باید با رعایت قوانین در کنترل مسیر و افزایش ایمنی اهتمام کنند، تصریح کرد: به عنوان مدعی العموم در همه سطوح پیگیر امور هستیم و امروز با مطالبه گری مردم و ورود دستگاه قضائی، پل فرح آباد به بهره داری رسیده و مسیر راه‌های روستایی با تغییر ۱۵ کیلومتری کاهش قابل توجهی یافته و این کاهش محسوس مسیر، موجب افزایش رضایتمندی مردم شده است.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین دادگستری مازندران و مسئولین قضائی شهرستان تا بازگشایی کامل پل فرح آباد در محل حضور داشتند.

نظر شما