شناسهٔ خبر: 67712995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارائه ۲۵۰۰ سرویس فیبر نوری در قزوین

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: مخابرات منطقه قزوین هم اکنون به بیش از ۲۵۰۰ مشترک خانگی سرویس فیبرنوری (FTTH) ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با سالار آبنوش نماینده مردم قروین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اجرای فیبر نوری تحول بزرگی در ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی می باشد و استان قروین به عنوان پایلوت طرح نجما، اقدامات مؤثری در اجرای فیبر نوری شهر قزوین و شهرهای تابعه داشته است.

وی افزود: مخابرات منطقه قزوین هم اکنون به بیش از 2500 مشترک خانگی سرویس فیبرنوری (FTTH) ارائه کرده و قسمت اعظمی از پروژه‌های فیبر نوری دستگاه های اجرایی، دادگستری، بانک‌ها و بخشداری‌های استان را به انجام رسانیده است.

مدیر مخابرات استان قزوین با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از 50 میلیارد تومان از محل مولدسازی دارایی‌های مخابرات در استان گفت: طی سه ‌سال اخیر 15 ایستگاه نسل پنجم تلفن همراه در سطح استان ساخته و راه اندازی شده است.

نصرآبادی ادامه داد: با توجه به اجرای پروژه‌های مشترک با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نام uso، خواستار کمک و همیاری نمایندگان مجلس درباره انجام دو پروژه مهم و کلیدی در حوزه محرومیت‌زدایی شامل اجرای فیبر نوری بخشی از مناطق طارم و الموت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما