شناسهٔ خبر: 67712188 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

ایزابلا مرسد از وضعیت فصل دوم سریال The Last of Us می‌گوید

صاحب‌خبر -

ایزابلا مرسد در مصاحبه تازه خودش از شرایط فصل دوم سریال The Last of Us صحبت کرده است.

یکی از مورد انتظارترین سریال‌ها که قرار است فصل دوم خودش را پخش کند، سریال «آخرین بازمانده از ما» است که در حال حاضر تولید فصل دوم آن در جریان است و حالا یکی از ستاره‌های جدید آن یعنی ایزابلا مرسد خبر بسیار مهیج و جذابی را از این پروژه اعلام کرده است.

ایزابلا مرسد در هنگام مصاحبه درباره فیلم جدید خودش یعنی فیلم Alien: Romulus به نقش‌آفرینی‌اش در فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» نیز اشاره کرده است. او قرار است در فصل دوم نقش شخصیت دینا را بازی کند که به همراه الی به سیاتل سفر می‌کنند تا از WLF انتقام بگیرند.

ایزابلا مرسد از فصل دوم سریال The Last of Us می‌گوید - گیمفا سریال Last of Us

وقتی که از ایزابلا مرسد سوال شده که طرفداران در فصل دوم از رابطه دینا با الی چه انتظار می‌توانند داشته باشند، گفته:

دینا همانند نوری در زندگی و دنیای الی است و فکر می‌کنم که همه با این موضوع موافق هستند و با نگاهی به بازی‌های ویدیویی نیز متوجه می‎‌شوید که او تنها کسی که به نوعی پایان خوبی دارد. بقیه به نحوی آسیب می‌بینند یا می‌میرند. من بیش از هر چیز دیگری دوست دارم تا در زندگی‌ام برای مردم همانند نور باشم. من دوست دارم کاری کنم که آن‌ها بخندند، به آن‌ها کمک کنم و کاری کنم که آن‌ها بهتر خودشان را درک کنند. فکر می‌کنم که شخصیت دینا به شخصیت من بسیار نزدیک است و در صورتی که در چنین آخرالزمانی حضور داشتم، خود من هم مثل دینا عمل می‌کردم.

مطمئنا کسانی که با منابع اصلی آشنایی دارند، می‌دانند که چنین بازیگر تازه‌ای ارتباط شخصی خوبی با شخصیتش در سریال داشته باشد، می‌تواند کمک بسیار زیادی به بهتر اقتباس شدن بازی‌ها بکند. ایزابلا مرسد علاوه بر حضور در فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» در حال فیلم‌برداری فیلم Superman ساخته جیمز گان است و در دنیای سینمایی دی‌سی نقش هاک‌گرل را بازی خواهد کرد.

فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» در سال ۲۰۲۵ میلادی پخش خواهد شد.

منبع: collider

Old Gamer

نظر شما