شناسهٔ خبر: 67712130 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پاسخ ظریف به یک ادعای عجیب بعد از حضورش در تلویزیون

اقتصادنیوز: ظریف در واکنش به یک ادعای عجیب نوشت: امیدوارم با حسن ظن با یکدیگر همدلی کنیم و از صحبت‌های یکدیگر برداشت های ناصواب نداشته باشیم

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه نیوز، حضور دیشب ظریف در برنامه تلویزیونی و حرف‌هایی که زد نکات قابل توجه بسیار داشت اما برخی انگار از حرف فرصتی برای حاشیه سازی استفاده می‌کنند و دنبال جنجال آفرینی‌های بیخود هستند.

نمونه این رفتار را باید در توییت یک کاربر که اتفاقا با واکنش ظریف همراه شد، دید. او نوشته بود: «جناب ظریف از رسانه ملی گفت در چینش دولت چهاردهم شیعه نبودن امتیاز دارد و تبعیت از مذهب قانونی را معتبر نخواند. سالهاست در ایران شیعه و سنی ، آشوری، مسیحی، کلیمی و زرتشتی با هم زندگی می‌کنند و ارادت غیر شیعه به امام حسین هم تماشا دارد. نباید در زمین سیاست انگلیسی ها بازی کرد.»

خبر مرتبط
ظریف: به دنبال تشکیل دولت ائتلافی نیستیم/ وحدت ملی را دنبال می‌کنیم

اقتصادنیوز: ظریف در برنامه تلویزیونی گفت: به دنبال تشکیل دولت ائتلافی نیستیم.

«رئیس شورای راهبری انتخاب اعضا کابینه دولت چهاردهم» اما در همان توییتر پاسخ این ادعای عجیب را داد. ظریف نوشت: «سلام  بر شما. با آرزوی قبولی عزاداری های همه عاشقان سرور آزادگان 

آنچه در سیما عرض شد کوشش دولت چهاردهم برای حضور گسترده تر بانوان و اقوام و مذاهب در دولت بود. اشاره بنده هم به دو خانه از جدول سنجه های ارزیابی نامزدها بود.

امیدوارم با حسن ظن با یکدیگر همدلی کنیم و از صحبت‌های یکدیگر برداشت های ناصواب نداشته باشیم.»

WPx6nHJ4ktKl

نظر شما