شناسهٔ خبر: 67712052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چشم سرمربی قهرمان جهان به نیمکت انگلیس!

یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، علاقه دارد به عنوان جانشین گرت ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس انتخاب شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، پس از استعفای گرت ساوت‌گیت، علاقه زیادی به کار در انگلیس دارد.

طبق گزارش نشریه سان، لوو از پیشنهاد اتحادیه فوتبال انگلیس استقبال می‌کند چون آن‌ها به دنبال جانشینی برای ساوت‌گیت هستند. این مربی 64 ساله در سال 2021 پس از اینکه انگلیس آلمان را از جام ملت‌های اروپا حذف کرد، از سمت خود برکنار شد.

لوو که در سال 2014 قهرمان جام جهانی شد، علاقه دارد که با اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد هدایت سه شیرها گفتگو کند و آن‌ها را به اولین جام پس از سال 1966 هدایت کند.

2055301

ساوت‌گیت انگلیس را به دو فینال پیاپی جام ملت‌های اروپا رساند، اما نتوانست قهرمان شود و اوایل این هفته از سمتش استعفا داد.

انگلیس در همین مدت کوتاه با چند گزینه وارد مذاکره شده است. پپ گواردیولا عنوان یک گزینه پرسروصدا در نظر گرفته شده، در حالی که ادی هاو و گراهام پاتر نیز جزو گزینه‌های مربیگری انگلیس هستند.

تیم ملی انگلیس باید در ماه سپتامبر، در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا آغاز کند و در اولین بازی به مصاف ایرلند شمالی خواهد رفت. به این دلیل اتحادیه فوتبال این کشور علاقه دارد به سرعت مربی جدیدش را انتخاب کند.

نظر شما